Obrzydliwy hotel.

Pisemny: 11 sierpień 2018
Czas podróży: 27 lipiec — 11 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Był o wiele rzeczy, któ re mi się w hotelu nie podobał y. Hotel wcale nie ma 4 gwiazdek. Przy wejś ciu chwali się , ż e otrzymali 4 gwiazdki w 2005 roku, ale nigdzie nie ma informacji, kiedy je odebrali.

1. Pokó j z dopł atą z widokiem na morze nie wzbudzał podziwu, gdyż mieliś my wię kszy widok na basen. Nie ma sensu zmieniać , wszystkie okna wychodzą na basen. Jeś li nie dopł acisz, osiedlą się na pierwszym pię trze.

2. Aby otrzymać mydł o do umycia, trzeba bł agać sprzą taczkę . Szampony, ż ele pod prysznic, szczoteczki do zę bó w, jednorazowe maszynki do golenia – moż esz o tym zapomnieć , nie są dostę pne i nie są podane. Nie ma też kapci.


3. Cią gł e kolejki po jedzenie. W jadalni zawsze nie ma czerwonego wina, któ re należ y nalać bezpł atnie. Barman czę sto proponuje, ż e za to zapł aci, za darmowe wino.

4. Nikt nie daje pudeł ek na lunch na wycieczkę , wycieczka był a na cał y dzień z wyjazdem o pią tej rano. Brak pudeł ek na lunch, obiad o 14.00. Autobusy nie zapewniają wody. Ż yj tak, jak chcesz.

5.
W ogó le nie ma normalnych animatoró w dla dzieci, zapomnij o nich, dzieci są pozostawione samym sobie lub swoim rodzicom. Nikt ich nie zabawi.

6. Każ dego dnia robili dyskotekę . Każ dego dnia muzyka krzyczał a bardzo gł oś no do godziny 23 zgodnie z ich godziną (dla nas z Nowosybirska był a to 5 rano). Ż aden z 12 dni nie mogł em normalnie spokojnie poł oż yć się do ł ó ż ka. Nie pomogł y zamknię te drzwi na balkon. To wcale nie jest jak hotel rodzinny. Reklamacje w recepcji w ogó le nie pomogł y i nie pomogą.

7. W recepcji zmieniają walutę . Pracownik hotelu bez mrugnię cia okiem powie ci za kilka dinaró w.

8. Mają duż ą salę konferencyjną w piwnicy, gdzie zaoferowali oglą danie Mistrzostw Ś wiata 18 na projektorze. Fajnie oczywiś cie - poza tym, ż e nie ma wentylacji i uporczywy zapach pleś ni powoduje korozję oczu i pł uc.

9. W każ dy weekend do hotelu przyjeż dż a wielu miejscowych, koncentracja Arabó w znacznie wzrasta.
W hotelu znajduje się duż y salon z sofami, fotelami i stolikami.
Był o bardzo gorą co i duszno siedzieć tam w cią gu dnia i wieczorem. Na pytanie - gdzie jest klimatyzator, odpowiedzieli coś niezrę cznego. Potem okazał o się , ż e dwa dni w tygodniu wł ą czają klimatyzator, tylko w weekendy, kiedy miejscowi przychodzą odpoczą ć.


10. Podró ż owaliś my z 3 osobami dorosł ymi i 2 dzieci, każ de zawierał o jedną bezpł atną wizytę w ich restauracji. Có ż , nigdy w ż yciu nie widział em gorszej restauracji. Sł owo pasuje tylko - obrzydliwe. Ludzie siedzieli przy są siednich stolikach i patrzyli na siebie pytają co, bo nikt nie mó gł zrozumieć , co się dzieje. Poł owa goś ci wyszł a po 10-15 minutach do jadalni na znoś ne jedzenie. Miał em 3 ł odygi w sał atce, są siedzi nie mieli wystarczają cej iloś ci ryb w sał atce, kiedy nazywano ją sał atką rybną . dzieciom przynoszono tylko wodę , ż adnych sokó w ani lemoniad. Zupa jest obrzydliwa, podobnie jak gorą ca. Jedyny plus to jedna butelka wina na stole na 3 osoby dorosł e, drugiej już nie był o.

jedenaś cie.
Drzwi na balkon w pokoju nie zamykał y się , gospodarz hotelu przyjeż dż ał sporadycznie przez 3 dni z rzę du, aby naprawić drzwi. Naprawione. Godzinę pó ź niej zamek ponownie się zepsuł.
Przez 12 dni odpoczynku nikt w pokoju nie naprawiał nam telefonu, codziennie obiecywali, ż e naprawią go jutro.

Uczucia po hotelu - nikogo nie obchodzi, jeś li chcesz, ż eby ktoś Ci pomó gł , pomó gł sobie, rozwią zał wł asne problemy. Czy to restauracja, sala, sala konferencyjna i tak dalej.

Nie ma gdzie iś ć za hotelem, dwoma sklepami i dwiema pustymi kawiarniami. bardzo szkodliwe.

Prawdziwym plusem tego miejsca jest zachwycają ce ciepł e, czyste morze. Ró wnież wszelkiego rodzaju aerobik w wodzie, ć wiczenia, tań ce i zabawy dla dorosł ych prowadzone przez animatoró w dla dorosł ych ró wnież nie są zł e. Nie ma już z tego ż adnych korzyś ci.

List z 11 punktami oburzenia został oficjalnie napisany na papierze firmowym naszego operatora Anex Tour i przekazany przewodnikowi. Zostawili telefon i e-mail. Obiecali nam odpowiedzieć . Miną ł miesią c od wakacji.
ANEX Tour nie odpowiadał ani nie dzwonił - haniebny!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał