nie polecam

Pisemny: 16 lipiec 2012
Czas podróży: 5 — 14 lipiec 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Dzień dobry, drodzy odwiedzają cy tę stronę.

Zwracam uwagę na to, ż e nie jestem awanturnikiem i nie znajduję winy, a wrę cz przeciwnie, do wielu punktó w sympatyzuję , ale hotel jest naprawdę okropny. Potwierdzają to rozmowy w hotelu, wszyscy chcą pisać skargi, ale jestem pewien, ż e przepł yw do tego hotelu bę dzie dobry, bo widać , ż e hotel był bardzo bogaty kilka lat temu. W tej chwili napisane negatywne recenzje są prawdziwe, a do każ dej z nich mogę dodać dodatkową negatywnoś ć.

Powiem ci w kolejnoś ci. Przybycie okazał o się wczesne - siedzieli na walizkach, to normalne. Ale z drugiej strony chodziliś my po hotelu, zwiedzaliś my teren, spacerowaliś my po budynkach.

Od razu rzucił o mi się w oczy, ż e w hotelu nie ma zwyczaju sprzą tać , w toalecie woda zalewa letnie kapcie z grubymi podeszwami, toalety są brudne i bardzo stare, hydraulika wydaje się w ogó le nie myta, jest sucho w drugiej toalecie, ale stopy przyklejają się do podł ogi, na podł odze w duż ych martwych karaluchach na korytarzach, zakurzone szklane elementy wnę trza, dywan w jadalni brudny. Jak pó ź niej zauważ ył em, w hotelu nie jest akceptowana praca zmechanizowana, czyli wszystko jest czyszczone rę cznie, nie ma odkurzaczy. Na plus dostaliś my kartę ż ywnoś ciową przed zameldowaniem, czyli mogliś my zjeś ć.

Pokó j był jednak rozkoszą . Cał kiem czysty, przyzwoity rozmiar. Minusy - sł aba klimatyzacja centralna, dwa mał e ł ó ż ka zsunię te zamiast jednego duż ego, brak oś wietlenia, sł abo dział ają cy prysznic (brak ciś nienia).

Poniż ej kilka istotnych wad, któ re wpł ywają tylko na ogó lne wraż enie.

Naczynia są myte rę cznie, zawsze są brudne.
W jadalni latają ptaki, któ re swobodnie chodzą po stoł ach i cią gną buł eczki od rozdziawionych turystó w. I duż o irytują cych much. Strasznie niehigieniczne warunki, jak wynika z rozmó w, wielu ma problemy z ż oł ą dkiem.

Na ś niadanie jest obł ę dna kolejka 15-20 minut na omlet lub naleś niki, któ re smaż y się tylko przy was i na ż yczenie. Lub zjedz pł atki kukurydziane z zimnym mlekiem, któ re czę sto jest kwaś ne. W ogó le nie ma innych opcji na ś niadanie. Pyszne wypieki w postaci rogalikó w przywozi się w mał ych koszyczkach, któ re natychmiast opró ż niają się , potem trzeba czekać na kolejną porcję . Kieł basę i ser (straszne) kroi rę cznie jedna osoba, któ ra cią gle gdzieś znika. Dopuszczalna jest kawa parzona i rozpuszczalna. Ś niadanie ma ró wnież "sok" z lodó wki.

Przy lunchu i kolacji z kolejkami trochę lepiej, stoisz 5-10 minut. Znowu problem tkwi w dystrybucji, ponieważ niemoż liwe jest, aby kilka osó b jednocześ nie napił o się , podejś cie odbywa się z jednej strony za pomocą jednej ł yż ki.

Szef kuchni osobiś cie stawia dobre produkty, nie daj Boż e, zł ap wię kszy kawał ek woł owiny. Na obiad i kolację napoje nie są dostę pne bezpł atnie, trzeba stać w kolejce po napoje. Porcje są bardzo mał e, wię c najlepiej wzią ć dwie szklanki na osobę i poprosić o nalanie.

Zaskoczony brakiem owocó w. Wł ó ż arbuza i kwaś ne ś liwki. Wszystko. Nie ma wię cej owocó w. Podpowiem - wychodzą c z hotelu w prawo, a potem w prawo idziesz na lokalny targ, gdzie owoce to 1-2 dinary.

Kolejka nie jest uzależ niona od godziny przyjazdu na posił ek, czasu jest mał o, a ludzi jest duż o. Cieszę się , ż e w tak mię dzynarodowym zespole wczasowiczó w nie ma problemó w ze zrozumieniem kolejki.

Hotel nie ma koncepcji baró w z przeką skami na zwykł e przeką ski. Przygotuj się na zaciś nię cie pasa, ponieważ przeką ską w rozumieniu tego hotelu jest babcia z naleś nikami, któ re piecze na twoich oczach. Albo mał y placek z melonem.
Ta czynnoś ć trwa okoł o 30 minut (ciasto się skoń czył o, ciasto się skoń czył o). Ponownie, za to wszystko musisz stać w kolejce.

Jest bardzo zauważ alny problem z napojami. Turyś ci mają do dyspozycji jeden bar przy basenie i jeden nad morzem. Blisko morza bar nie dział a zbyt dł ugo, a w upale napoje w nim bardzo szybko się koń czą . Moż esz wię c dodać legendy o barze z basenem. Otrzymujesz jedną kartę All Inclusive dla dwojga, któ rą okazujesz przy kasie. Nie ma bransoletek jak w normalnych hotelach. Kasjer dziurkuje Twoje napoje, po czym podpisujesz czek i wpisujesz numer pokoju. Napoje wydawane są po 1-2 na kartę , potem trzeba znowu stać w kolejce. Zabieg trwa do pó ł godziny. W tym samym czasie wylewa się dwie trzecie plastikowego kubka. Jeś li masz cel, aby usią ś ć i wypić piwo, to nie jest to w tym hotelu. Albo za pienią dze. Proszę.5, 5 dinara za kubek.

Bardzo nieprzyjemnym momentem okazał się fakt, ż e dodatkowe napoje są wybijane w czeku, kasjer wydaje je swoim rodakom, któ rzy nie odpoczywają na systemie all inclusive. Na tej podstawie mieliś my konflikt, kiedy poprosiliś my o nalanie wię kszej iloś ci drinkó w, wyszł o okoł o 2.5 na kartę , ale kasjer i barman odmó wili i nalali po jednym na kartę , podczas gdy wszystko wydano na jednym czeku. Wyjaś nił em kasjerowi, ż e zwykle uderza za duż o, poprosił nas, ż ebyś my za duż o uderzali. Po odmowie zarzą dca został wezwany z tł umaczem, nastę pnego dnia napisali skargę zbiorową do dyrektora. Jesteś my wcześ niej nieznanymi ludź mi w ró ż nym wieku, to znaczy nie jesteś my czł onkami jednej przypadkowej pijackiej firmy. Nastę pnego dnia kasjer został usunię ty, dzień pó ź niej wró cił . Zmiany na lepsze nie są zauważ ane.

Hotel nie posiada podstawowych dystrybutoró w wody, woda dostarczana jest raz dziennie po 20-00.0, 5 litró w na osobę dziennie.
W cią gu dnia moż na poprosić o drinka w barze, ale na pewno jest woda z kranu. Lepiej kupować - 600 milimetró w na wspomnianym rynku.

W hotelu nie ma ochrony, podczas naszych wakacji turysta utoną ł w basenie. Niech się w nocy upije, a moż e wpadł na kogoś , ale to nie neguje istoty sprawy. Inne hotele mają pracownikó w, któ rzy regularnie robią obchó d.

Nie ma parku wodnego, ale jest budowany. Na lewo od hotelu znajduje się pł atny park wodny (15 minut spaceru), ale raczej sł aby i traumatyczny.

Animacja jest bardzo nudna, klub nocny jest pusty. Prawda, dla mnie nie jest to bardzo waż ne, moż e komuś się to podobał o.

Nie zapominaj, ż e hotel ma ogromne centrum SPA, najwyraź niej usł uga all inclusive nie jest najważ niejsza dla tego hotelu. Zabiegi kosztują cał kiem przyzwoite pienią dze, osobne restauracje są otwarte dla klientó w SPA, mó wią , ż e tam są lepsi.
Zwracam uwagę , ż e hotel nie jest czysto turystyczny, hotel jest regularnie zamieszkany przez mieszkań có w. Mają swoje zwyczaje i zwyczaje, nieco odległ e od europejskich.

Radzę wybrać inny hotel, wybraliś my się na kilka wycieczek, wielu jest zachwyconych swoimi hotelami, ale wszyscy mamy negatywne. Chociaż , jak powiedział a jedna kobieta: „Najważ niejsze jest morze”, ale nie zgadzam się , mimo wszystko pł acimy za usł ugę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał