Мы выбрали этот отель опираясь на сетку, которой он представлен. Но каково же было наше разочарование: грязь, ленивый персонал, отель ТОЛЬКО для французов. Дискриминация ужасная! Еда посредственная, не пятерочная. На обед и ужин 1 вид супа. Все острое! Ехали с маленьким ребенком (1.10) и найти еду для ребенка кроме риса было невозможно. Фрукты мыли плохо. Возле нашего номера на полу простояла пустая бутылка все 7 дней... никто не убрал! ! ! Не рекомендую. Спа-процедуры дорогие: массаж 25 минут стоимостью в 1800 руб. За территорию выйти не возможно - пустыня. . .
Wybraliś my ten hotel na podstawie przedstawionej siatki. Ale jakie był o nasze rozczarowanie: brud, leniwy personel, hotel jest TYLKO dla Francuzó w. Dyskryminacja jest okropna! Jedzenie jest przecię tne, a nie pię ć gwiazdek. Na obiad i kolację.1 rodzaj zupy. Wszystko jest ostre! Jechaliś my z mał ym dzieckiem (1.10) i nie dał o się znaleź ć jedzenia dla dziecka poza ryż em. Owoce był y ź le umyte. Pusta butelka stał a na podł odze koł o naszego pokoju przez 7 dni. . . nikt jej nie czyś cił! ! ! Nie polecam. Zabiegi spa są drogie: 25-minutowy masaż kosztuje 1800 rubli. Nie moż na opuś cić terytorium - pustyni.. .
Szanowny Panie Pion,
Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za zaufanie i lojalność w naszej firmie, a także za poświęcenie czasu na podzielenie się uwagami i krytyką naszych usług.
Z przykrością wiemy, że Twoje doświadczenie nie było takie, jak powinno. Dbamy o to, aby nasi Goście zawsze zwracali uwagę na swój pobyt, nawet gdy hotel jest pełny.
Podzielamy Twoją opinię, która mówi, że korzyści zawsze muszą być zapewnione i że jesteśmy zaangażowani w zarządzanie naszym codziennym życiem.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś i mamy nadzieję powitać Cię z powrotem w naszym pięknym ośrodku.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji w celu uzyskania dalszych informacji
Z wyrazami szacunku.
Menedżer doświadczeń gości
Aymen Bouzayani
Dear Mr Pion,
First of all, we would like to thank you for your trust and loyalty in our establishment and also, for taking the time to share your comments and criticism about our services.
We regret to know that your experience was not what it should have been. We would like to make sure that our guests are always paying attention to their stay, even when the hotel is full.
We share your opinion which says that the benefits must always be assured, and that we are committed to managing our daily life.
Again, we apologize for the inconvenience you experienced and we hope to welcome you back to our beautiful resort.
We remain at your disposal for any further information
Best regards.
Guest Experience Manager
Aymen Bouzayani
Szanowny Panie Pion,
Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za zaufanie i lojalność w naszej firmie, a także za poświęcenie czasu na podzielenie się uwagami i krytyką naszych usług.
Z przykrością wiemy, że Twoje doświadczenie nie było takie, jak powinno. Dbamy o to, aby nasi Goście zawsze zwracali uwagę na swój pobyt, nawet gdy hotel jest pełny.
Podzielamy Twoją opinię, która mówi, że korzyści zawsze muszą być zapewnione i że jesteśmy zaangażowani w zarządzanie naszym codziennym życiem.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś i mamy nadzieję powitać Cię z powrotem w naszym pięknym ośrodku.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji w celu uzyskania dalszych informacji
Z wyrazami szacunku.
Menedżer doświadczeń gości
Aymen Bouzayani
Dear Mr Pion,
First of all, we would like to thank you for your trust and loyalty in our establishment and also, for taking the time to share your comments and criticism about our services.
We regret to know that your experience was not what it should have been. We would like to make sure that our guests are always paying attention to their stay, even when the hotel is full.
We share your opinion which says that the benefits must always be assured, and that we are committed to managing our daily life.
Again, we apologize for the inconvenience you experienced and we hope to welcome you back to our beautiful resort.
We remain at your disposal for any further information
Best regards.
Guest Experience Manager
Aymen Bouzayani