Hotel nie jest dla Rosjan!

Pisemny: 10 październik 2019
Czas podróży: 2 — 9 październik 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wybraliś my ten hotel na podstawie przedstawionej siatki. Ale jakie był o nasze rozczarowanie: brud, leniwy personel, hotel jest TYLKO dla Francuzó w. Dyskryminacja jest okropna! Jedzenie jest przecię tne, a nie pię ć gwiazdek. Na obiad i kolację.1 rodzaj zupy. Wszystko jest ostre! Jechaliś my z mał ym dzieckiem (1.10) i nie dał o się znaleź ć jedzenia dla dziecka poza ryż em. Owoce był y ź le umyte. Pusta butelka stał a na podł odze koł o naszego pokoju przez 7 dni. . . nikt jej nie czyś cił! ! ! Nie polecam. Zabiegi spa są drogie: 25-minutowy masaż kosztuje 1800 rubli. Nie moż na opuś cić terytorium - pustyni.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар GuestExperience
GuestExperience

Szanowny Panie Pion,

Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za zaufanie i lojalność w naszej firmie, a także za poświęcenie czasu na podzielenie się uwagami i krytyką naszych usług.

Z przykrością wiemy, że Twoje doświadczenie nie było takie, jak powinno. Dbamy o to, aby nasi Goście zawsze zwracali uwagę na swój pobyt, nawet gdy hotel jest pełny.

Podzielamy Twoją opinię, która mówi, że korzyści zawsze muszą być zapewnione i że jesteśmy zaangażowani w zarządzanie naszym codziennym życiem.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś i mamy nadzieję powitać Cię z powrotem w naszym pięknym ośrodku.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w celu uzyskania dalszych informacji

Z wyrazami szacunku.
Menedżer doświadczeń gości
Aymen Bouzayani

Thu, 13 Feb 2020, 12:00
аватар GuestExperience
GuestExperience

Szanowny Panie Pion,

Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za zaufanie i lojalność w naszej firmie, a także za poświęcenie czasu na podzielenie się uwagami i krytyką naszych usług.

Z przykrością wiemy, że Twoje doświadczenie nie było takie, jak powinno. Dbamy o to, aby nasi Goście zawsze zwracali uwagę na swój pobyt, nawet gdy hotel jest pełny.

Podzielamy Twoją opinię, która mówi, że korzyści zawsze muszą być zapewnione i że jesteśmy zaangażowani w zarządzanie naszym codziennym życiem.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś i mamy nadzieję powitać Cię z powrotem w naszym pięknym ośrodku.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w celu uzyskania dalszych informacji

Z wyrazami szacunku.
Menedżer doświadczeń gości
Aymen Bouzayani

Thu, 13 Feb 2020, 14:00
аватар