Hotel nie jest wart pieniędzy, za które jest sprzedawany?

Pisemny: 23 lipiec 2018
Czas podróży: 8 — 22 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel cał kowicie się zmienił , a wszystkie zł e recenzje są usuwane przez Guest Relation Irina, któ ra chwali ten obiekt z ró ż nych stron
a kierownictwo hotelu powinno zwracać uwagę na jego stosunek do rosyjskich goś ci, w przeciwnym razie stracisz wszystkich turystó w.
Do plaż y 25 minut na piechotę w upale lub opcjonalnie wozem konnym, jeś li jest wystarczają co duż o miejsca i nie ma moż liwoś ci dotarcia do niej z mał ym dzieckiem.
.
Jedzenie jest codziennie takie samo, a mał e dzieci karmimy pustym makaronem. Ryba jest koś cista, mię so pikantne, owoce krojone, a widok pozostawia wiele do ż yczenia.
Najbardziej niefortunne liczby trafiają do Rosjan.
Animacja przeznaczona jest dla Francuzó w.
Rozmawiał em z ludź mi, któ rzy odpoczywają w tym hotelu od ponad roku i wszyscy są zgodni co do tego, ż e hotel stracił swoją pozycję i pienią dze, o któ re prosi, nie są tego warte.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał