zły personel

Pisemny: 5 grudzień 2012
Czas podróży: 22 listopad — 3 grudzień 2012
Dobra pora dnia! Mró wki mieszkał y z nami w naszym pokoju. Jedno pię tro niż ej (na trzecim pię trze) pluskwy. Dowiedzieliś my się tego od turystó w, któ rzy, gdy wyjeż dż aliś my, chcieli przenieś ć się do naszego pokoju. Personel tego hotelu nie rozumie, a raczej nie chce rozumieć po angielsku, a tym bardziej po rosyjsku. Zdeklarowany personel rosyjskoję zyczny (na stronie Pegasus) wcale nie jest. Przy wymeldowaniu zostaliś my obcią ż eni opł atą za zepsuty znak „zakaz palenia” - któ rego nie zł amaliś my, i przyjaciela - za dwa rę czniki plaż owe, któ re nie został y zgubione. Taka mał a rakieta w kieszeni. Wszystko to dzieje się , gdy klucze do pokoju został y już przekazane, a Ty siedzisz na dole czekają c na transfer na lotnisko. W uczciwoś ci należ y zauważ yć , ż e hotel posiada dobrą restaurację . Tak, ś niadania są monotonne, ale w zupeł noś ci wystarczają ce na 10 dni pobytu. Poza tym czasami chodziliś my tam na lunch i kolację . Niedrogie w poró wnaniu do innych restauracji i smaczne. A sam hotel ze wzglę du na brak obsł ugi (nie bę dę zanudzał czytelnika innymi szczegó ł ami, wystarczy napisać ) w ż aden sposó b nie przycią ga swoich trzech gwiazdek. Aby nie dostać muchy w maś ci w beczce z miodem, nie radzę zatrzymywać się w tym hotelu. : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał