Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu, zwłaszcza pokoi!

Pisemny: 13 grudzień 2019
Czas podróży: 25 listopad — 5 grudzień 2019
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Ogromnym plusem hotelu jest to, ż e jest praktycznie nowy, wybudowany rok lub dwa lata temu. Pokoje są ś wież e, wygodne i doś ć przestronne. Dostę pne są pokoje z balkonami i bez. Mieliś my pokó j z balkonem, ale balkon jest mał y, ale moż na wysuszyć ubrania. Meble ró wnież nowa instalacja wodno-kanalizacyjna. Gniazda posiadają gniazda do ł adowania telefonó w. Klimatyzator pracuje cicho. Wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się w pokoju. Bezpł atny sejf, lodó wka, czajnik na kawę i herbatę . Przynoszą dwie mał e butelki wody. Poś ciel, rę czniki i ogó lnie wszystkie tekstylia w bardzo dobrym stanie, czysto wyprane.

W ł azience znajduje się kabina prysznicowa z sufitem oraz zwykł e konewki. Jest suszarka do wł osó w. Nie ma przerw w dostawie wody. Wszystkie akcesoria ł azienkowe są regularnie uzupeł niane. Jest szampon, ż el pod prysznic, czepek pod prysznic, waciki, mydł o. Pomieszczenie wyposaż one jest w nowoczesny system powiadomień dla sprzą taczy. Sprzą tanie jest codzienne i wysokiej jakoś ci. Izolacja akustyczna pokoju jest w porzą dku.

Jeś li potrzebujesz ż elazka, niestety nie ma go tutaj. Rę czniki plaż owe był y już w pokoju i są zmieniane podczas sprzą tania.

Darmowy internet ł apie w pokojach iw cał ym hotelu. Dział a dobrze. Nie ma terytorium jako takiego. I dlaczego jest to potrzebne. Na dachu hotelu znajdują się dwa mał e baseny. Stamtą d masz dobry widok na morze i jezioro. Baseny są pł ytkie i jest tam niewiele osó b. Są leż aki. Gł ó wną wadą tego hotelu jest ś niadanie. Jeś li ś niadania są zró ż nicowane, mogę ś miał o uznać ten hotel za jedną z najlepszych niedrogich opcji w Karon. Na ś niadanie praktycznie nie ma nic. Istnieją tylko dwa rodzaje owocó w. Ogó lnie tosty, jajka, kieł basa i có ż , drobiazgi. Nie ma ciastek. Ogó lnie bardzo rzadko. Na wczesnej wycieczce moż na wzią ć lunch box, ale też nie chodzi o nic. Personel hotelu jest uprzejmy, ale nic wię cej. Nie są niegrzeczni, jeś li się uś miechasz, odpowiedzą uś miechem, ale nie moż esz powiedzieć , ż e jest to wprost przyjazne. Ale robią dobrą robotę , chociaż niechę tnie idą na ustę pstwa.
Jeś li chcesz zameldować się wcześ niej, dopł ać dodatkowo, w przeciwnym razie poczekaj na czas zameldowania.

Zabrano nas do pokoju, wyjaś niono po angielsku, gdzie jest. Nikt nie mó wi po rosyjsku. Napiwki nie są bł aganiem. Generalnie wszystko jest w porzą dku bez ł asienia się , ale do tego stopnia, ż e ​ ​ jest to konieczne i nic wię cej. W zasadzie nie potrzebowaliś my od nich niczego poza dokł adnym wypeł nianiem ich obowią zkó w. Wię c i tak dzię kuję.


I na koniec kilka sł ó w o lokalizacji hotelu. Bardzo dobrze poł oż ony. Do morza 3-5 min. Spacer wzdł uż malowniczego jeziora. W pobliż u znajduje się infrastruktura. 7-Eleven, pralnia, kilka kawiarni, apteka i kantor. Na ulicę , któ ra wychodzi z ringu na 7-10 minut nie wię cej. Ogó lnie wszystko jest blisko. Jesteś my bardzo zadowoleni z hotelu, zwł aszcza pokoi!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар