Dobry hotel!

Pisemny: 12 grudzień 2014
Czas podróży: 25 październik — 8 listopad 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Po wakacjach zmuszam się do napisania obiektywnej recenzji hotelu. Zawsze dokł adnie studiuję recenzje i za każ dym razem jestem przekonana, ż e ​ ​ poł owa z nich jest zbyt nacią gana i przesadzona w negatywnym kierunku. Tak stał o się i tym razem – kiedy wybierał am miejsce na relaks w Pattaya, nie spodziewał am się znaleź ć idealnej opcji – w koń cu nie jest to najlepszy region wypoczynkowy w Tajlandii. Niemniej jednak warunki wybranego przeze mnie hotelu Ravindra Beach Resort & Spa 4* przerosł y moje najś mielsze oczekiwania i dotyczył o to nie tylko samej obsł ugi i warunkó w ż ycia, ale takż e czystej plaż y i oceanu. Ale najpierw najważ niejsze.
Pojechaliś my w paź dzierniku z mł odym mę ż czyzną , nie szukaliś my hał aś liwej zabawy i po prostu chcieliś my normalnie spę dzić wakacje na plaż y, wystarczają co się wyspać i wskoczyć do morza. Z lotniska musieliś my jechać prawie 3 godziny z jednym postojem w pobliż u sklepu, ale czekaliś my na osiedlu dosł ownie pię ć minut.
Podobał mi się pokó j od pierwszego wejrzenia, zwykł y pokó j ze wszystkim, czego potrzebujesz, doś ć przestronny i co najważ niejsze czysty. W lodó wce jak zwykle są.2 butelki wody, a na stole na powitanie talerz owocó w. Drobiazg, ale nastró j stworzył super. Nawiasem mó wią c, kiedy dotarliś my do hotelu, zostaliś my uraczeni pysznym chł odnym sokiem. Na pierwszy rzut oka to też wydaje się drobnostką , ale po dł ugim siedzeniu w autobusie doskonale nas rozweselił o. Jednym sł owem czuje się , ż e hotel stara się pozyskać i docenić nowych goś ci.

Teraz kilka sł ó w o odż ywianiu. Jak wię kszoś ć urlopowiczó w, jedliś my tu tylko ś niadanie. Jest to cał kiem uzasadnione - w odległ oś ci spaceru znajduje się wiele kawiarni, jadł odajni i restauracji, w któ rych codziennie moż na skosztować nowych lokalnych potraw w doś ć niskich cenach. Jeś li chodzi o ś niadania hotelowe, to zasł ugują na najwyż szą pochwał ę . Po pierwsze, moż esz jeś ć obfite i nie czuć się gł odnym do obiadu. Po drugie, wszystkie dania i przeką ski są pyszne i ś wież e, nie ma się wraż enia „wtó rnego przetwarzania” i przygotowania sał atek z przedwczorajszej szynki. Wszystko wyglą dał o apetycznie, ale szczerze mó wią c przez 2 tygodnie wszyscy nie mogliś my nawet spró bować . Osobno chciał bym pochwalić hotelową kawę - naprawdę na to zasł uguje.
Infrastruktura jest moim zdaniem doś ć zwyczajna pod tym wzglę dem wszystkie hotele są do siebie podobne. Baseny są czyste i przyjemnie się w nich pł ywa. Teren został oczyszczony. Personel jest przyjazny. Samochody elektryczne jeż dż ą po ś cież kach i zabierają wszystkich. Na wycieczkę personel oczekuje napiwkó w, ale są tu malutkie - za sprzą tanie zwyczajowo daje się.20 bahtó w w kawiarni i restauracji. Codziennie zostawialiś my napiwki w pokoju i byliś my cał kowicie zadowoleni ze sprzą tania.
Kiedy studiował em recenzje o Ravindra Beach Resort & Spa 4 *, już zdał em sobie sprawę , ż e bę dą problemy z Internetem, ale ponieważ zostawił em wszystkie moje sprawy w domu, nie martwił em się tym szczegó lnie. Ogó lnie uważ am, ż e to jeszcze minus, chyba jedyny. Myś lę , ż e internet powinien być obowią zkowy na recepcji, bo ż yjemy w XXI wieku, a nawet jeś li nie w sprawach biznesowych, to czasem trzeba na chwilę skontaktować się z bliskimi i dać im znać , ż e wszystko jest w porzą dku.
Kolejnym minusem naszych wakacji jest nasz przewodnik hotelowy Wł adimir. Có ż , naprawdę narzucał nam swoje wycieczki. Kiedy powiedzieli, ż e chcemy myś leć , zobaczyli taki grymas na twarzy, ż e oczywiś cie zniknę ł a chę ć kontynuowania komunikacji. Nie napisał em nawet wycieczki, ale potem, jak się okazał o, zrobili sł uszną rzecz, ż e nie pojechaliś my. Komunikują c się z innymi wczasowiczami, zdaliś my sobie sprawę , ż e wycieczki od operatora to kompletne doś wiadczenie zakupowe. Godzinna wycieczka plus trzy godziny na zakupy. Nie potrzebujemy takich wycieczek. W hotelu spotkaliś my Ekaterinę i Witalija, któ rzy doradzili nam Aleksandra - to naprawdę przewodnik. Zadzwonił em do niego i umó wił em się na spotkanie. Opowiedział wszystko, doradził … ​ ​ odką d zabrali paczkę , dał nam prezent (wycieczkę na drugi koncert), podobał y mi się wszystkie wycieczki, a takż e sama postawa Aleksandra. Ró wnież ceny są niż sze od cen naszego Coral.

Ale ogó lnie są to oczywiś cie drobiazgi. Gorą co polecam to moim znajomym. Nie wiem, czy ponownie odwiedzę ten hotel. Jeś li nagle zdecyduję się pojechać do Pattayi, to oczywiś cie osiedlę się tylko tutaj.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał