Okropne przeżycie

Pisemny: 10 wrzesień 2019
Czas podróży: 27 — 30 sierpień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Wybraliś my ten hotel, ponieważ zawsze lubiliś my tę sieć i ponieważ InterContinental Ljubljana jest nowy, otwarty pod koniec 2017 roku. Zatrzymaliś my się od 27 do 30 sierpnia 2019 r. w pokoju klubowym z 2 ł ó ż kami pojedynczymi na 16. pię trze.

Przyjazny personel Klubu i wygodne ł ó ż ko. Wszystko inne jest po prostu okropne!

Pierwszą rzeczą , któ ra przykuł a moją uwagę , był y zuż yte karty-klucze, któ re został y rozdane w klubie na 19 pię trze!

Potem po wejś ciu do naszego pokoju zastaliś my sporą warstwę kurzu na parapetach, od strony ł ó ż ka, a na zewną trz kolumny był po prostu wiekowy kurz!


Jedna z dwó ch butelek po wodzie mineralnej był a otwarta! Kosmetyki (szampon, ż el pod prysznic, odż ywka i krem ​ ​ do ciał a) był y przeznaczone tylko dla jednej osoby. Nie był o go pod prysznicem ani w ł azience! W pobliż u zlewu leż ał y cztery mał e bą belki - i to wszystko! Ale najgorsze jest to, ż e dwie tubki: ż el i szampon został y rozcień czone wodą!! ! Nigdy nie widzieliś my czegoś takiego w ż adnym hotelu!
Kiedy poprosiliś my, a oni przynieś li nam dodatkowe tuby, byliś my tego w 100% pewni.

Dywan mię dzy dwoma ł ó ż kami był poplamiony; prześ cieradł o miał o dziurę w ś rodku; wieszak został zerwany; plafony lampek nocnych był y w ś rodku zakurzone; zasł ony w pokoju był y bardzo cię ż kie i trzeba był o postarać się je otworzyć lub zamkną ć , bo praktycznie się nie ruszają (nie ma systemu smart home), jedna z zasł on był a poplamiona; drzwi szafki na stoliku do herbaty był y poplamione suszonym mlekiem; brudne ś lady po szklankach na cał ej pó ł ce w minibarze; minibar nie zgadzał się z cennikiem! ; czajnik z bardzo silną zgorzeliną i rdzą ; zbiornik na wodę przy ekspresie do kawy był nieumyty i wyglą dał na okropnie stary; zestaw do herbaty: był y tylko dwie torebki cukru, a przez wszystkie trzy dni naszego pobytu - nigdy nie wkł adają cukru! ; w zeszycie był tylko jeden arkusz na notatki !! ! I nie był aktualizowany nawet raz na trzy dni!
; Nie był o kopert ani kartek. Nie był o też ksią ż ek i czasopism, jak to zwykle bywa w hotelach 5*.

W toalecie zamiast podpasek nakleił y się dwie kartki papieru toaletowego!! ! A takż e brak aktualizacji przez wszystkie trzy dni naszego pobytu!

Zuż yte rę czniki ką pielowe nie są wymieniane, są po prostu starannie zł oż one i wkł adane z powrotem jak nowe!

Są tylko trzy windy osobowe, a w 21-pię trowym budynku, w któ rym na samym szczycie znajduje się restauracja, prawie zawsze trzeba był o czekać bardzo dł ugo!

Ś niadania w Klubie są bardzo ubogie, wybó r jest bardzo mał y! Jeś li zamó wisz dania z menu Klubu, nie wszystkie są smaczne.

Na przykł ad: jajka po benedyktyń sku - ż ó ł tko był o ugotowane na twardo, a chleb pod spodem mokry; nadziewany omlet był rozgotowany i suchy, farsz, któ ry zamó wiliś my, prawie w ogó le nie był wliczony w cenę ; kremowe naleś niki okazał y się naleś nikami w kształ cie pą czka i mocno nasą czonymi olejem do smaż enia; stek z omleta był tak twardy, ż e po prostu nie dał o się go przeż yć itp.

Nie był o wieczornego sprzą tania i przygotowania do snu (usł uga ś cielenia ł ó ż ka)! Chociaż został o to ogł oszone, a Klub zawsze był zaskoczony, ż e nikt nie przyszedł posprzą tać.

Przez cał y nasz pobyt stale sł ychać był o hał as i stukot rur mię dzy ś cianami, co powodował o dyskomfort przez cał y dzień i utrudniał o spanie!

Ogó lnie wnę trze Pokoju Klubowego jest bardzo ubogie i wykonane z taniej i bardzo ł atwo brudzą cej się pł yty wió rowej, któ ra pozostawia ś lady uż ytkowania. W pokoju nie ma kwiató w, chociaż są one prezentowane na wszystkich zdję ciach reklamowych, a nawet w ł azience!
Podsumowują c, chciał bym powiedzieć , ż e w InterContinental Ljubljana, któ ry dział a dopiero od dwó ch lat, już brakuje kosmetykó w, notesó w, podpasek i woreczkó w na cukier! Szkoda, ż e ​ ​ najwyż sze kierownictwo nie dba o reputację IHG i nie interesują się opiniami klientó w.

InterContinental Ljubljana mó gł by być ś wietnym 5 * hotelem, gdyby nie jego okropne i niezainteresowane najwyż sze kierownictwo!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał