Wszystko idealnie. ale....

Pisemny: 2 kwiecień 2011
Czas podróży: 15 — 18 luty 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest naprawdę ś wietny: wszystkie udogodnienia i personel, gdyby nie jedno mał e „ale”. Do Singapuru dotarliś my okoł o 20. Co prawda zostaliś my przyję ci na lotnisku (dzię ki agencji turystycznej), dowiezieni o godzinie 12, a odprawa, ku naszemu wielkiemu ubolewaniu, o godzinie 15. Wyobraż acie sobie, ż e my (3 pary, cał e ponad 50 lat) zmę czeni lotem, w zimowych ciuchach. . . 3 godziny tkwiliś my przed Recepcją , nie był o gdzie siedzieć (! ), I tylko nas zał atwili o godzinie 16. Tego się nie spodziewaliś my po takim hotelu! Chciał em nawet pł akać , reszta tak szybko się zepsuł a. To prawda, wtedy wszystko był o w porzą dku: basen jest fantastyczny, pokoje są wspaniał e, kuchnia jest dobra, obsł uga doskonał a. Ze wzglę du na basen warto tam zajrzeć na kilka dni, ale nic wię cej. Restauracja jest droga. Nie moż na otworzyć okien w pokoju - trwa budowa: niesamowity hał as, kurz. Dobry klimatyzator oszczę dza. Pokoje są najlepsze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał