nie pojedziemy ponownie!

Pisemny: 13 marta 2012
Czas podróży: 11 marta 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Recepcjonistka Katia nie umie komunikować się z klientami, nie umie rozwią zywać problemó w, jest niekompetentna w wielu sprawach. A wszystko to został o otwarte dopiero po pojawieniu się problemu - wył ą czenie zimnej i ciepł ej wody. Po zameldowaniu się w hotelu pracownicy powiedzieli, ż e pojawi się woda, ale godzinę pó ź niej (w tym czasie jedliś my w restauracji) nie dali wody. Z proś bą o zwrot pienię dzy za brak pobytu w hotelu natychmiast nas wyrzucili. Dł ugo rozmawialiś my o powrocie, któ ry obiecano nam zrobić za 3 dni. Zgadzają c się na zwrot po 3 dniach, byliś my bardzo zaskoczeni, gdy dowiedzieliś my się , ż e tylko poł owa zostanie nam zwró cona?! ! ! Nie chcemy ponownie zostać w hotelu! Chcemy o tym zapomnieć jak o zł ym ś nie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар