Hotel jest ogó lnie ok, ale Wi-Fi czasami znika. Restauracja oczywiś cie jest trochę droga, myś lę , ż e mogł aby być skromniejsza. Uczestniczył em w konferencji jako goś ć . Wygodny, jasny, czysty pokó j, ale za mał o wyposaż enia. Ograniczone moż liwoś ci konferencji.
… Już ▾
Hotel jest ogó lnie ok, ale Wi-Fi czasami znika. Restauracja oczywiś cie jest trochę droga, myś lę , ż e mogł aby być skromniejsza. Uczestniczył em w konferencji jako goś ć . Wygodny, jasny, czysty pokó j, ale za mał o wyposaż enia. Ograniczone moż liwoś ci konferencji. Niewiele rzeczy jest zapewnionych, chciał bym aby hotel zadbał o goś ci i poszerzył zakres swoich usł ug.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
W zwią zku z tym, ż e w hotelu rzekomo wystą pił a sił a wyż sza (pił karze z pó ź nym wymeldowaniem, o czym hotel dowiedział się dzień wcześ niej), zameldowanie nastą pił o zamiast ustalonej godziny o godzinie 17:30. Jednocześ nie obsł uga hotelu zadzwonił a dzień przed zameldowaniem z pytaniem, czy dokł adnie przyjedziemy i o któ rej godzinie: czyli wiedzieli, ż e zameldują nas dopiero wieczorem i nie poinformowali nas o tym.
… Już ▾
W zwią zku z tym, ż e w hotelu rzekomo wystą pił a sił a wyż sza (pił karze z pó ź nym wymeldowaniem, o czym hotel dowiedział się dzień wcześ niej), zameldowanie nastą pił o zamiast ustalonej godziny o godzinie 17:30. Jednocześ nie obsł uga hotelu zadzwonił a dzień przed zameldowaniem z pytaniem, czy dokł adnie przyjedziemy i o któ rej godzinie: czyli wiedzieli, ż e zameldują nas dopiero wieczorem i nie poinformowali nas o tym. Zmienilibyś my rezerwację w hotelu i nie zjechali z drogi przez 6 godzin bez mycia i odpoczynku. Czy polityka hotelu nie traci pienię dzy? Jednocześ nie pracownicy recepcji przeprosili i powiedzieli, ż e nie są winni. Co jest po prostu ś mieszne jak na 4-gwiazdkowy hotel. A kierownik miał dzień wolny. Normalna sytuacja jest taka, ż e nikt nie moż e rozwią zać problemu, zaproponować alternatywy, ale po prostu powiedzieć : idź na spacer. W tym samym czasie eksmitowano ludzi, gdy pró bował em się zameldować na czas (z pokoi lepszej kategorii niż ten, któ ry zarezerwowaliś my), czego nikt nie oferował . Cał a ta sytuacja jest w zasadzie nonsensem. . Personel nie zaoferował ró wnież ż adnych komplementó w ani rekompensat, dopó ki po prostu nie poprosił em o pó ź ne wymeldowanie nastę pnego dnia, któ re został o przyznane, nawet nie zaproponowano mi pozostawienia bagaż u. Hotel ma wiele opcji, aby naprawdę przeprosić : zaoferuj bezpł atną kolację , sł odycze / szampana, pokó j najlepszej kategorii itp. W hotelach sieciowych takie podejś cie do klientó w jest po raz pierwszy i nawet w hostelach nie zdarzał o się to w zatł oczonych tureckich hotelach w sezonie. Być moż e tylko pokojó wka w tej sytuacji to solidna pią tka, któ ra posprzą tał a pokó j z wysoką jakoś cią w cią gu 20-30 minut. Pokó j był z oknami na aleję i dostę pem do wizjera, prawdopodobnie dlatego okna się nie otwierał y. Ale to drobiazgi w poró wnaniu z osadą . Reszta pokoju jest dobra, przestronna, ze wszystkim, czego potrzebujesz. Ś niadania urozmaicone, smaczne, ale z jakiegoś powodu nie był o jajecznicy. Podsumowanie to: Hilton, nie Hilton, ale podejś cie dalekie od standardó w sieciowych, prowincjonalna sł uż ba sowiecka
Tak jak
Lubisz
• 2