Na pierwszy rzut oka wszystko jest w porządku… Ale „miarka” w świadomości personelu pozostała…

Pisemny: 3 październik 2018
Czas podróży: 26 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Dzień dobry!
1. W obecnoś ci ż ywnoś ci dla niemowlą t i ką cika dziecię cego brak urzą dzeń dla dzieci (przynajmniej widelcó w! ) jest po prostu bardzo irytują cy. Apeluj do administratora przy kasie - odpowiedź brzmi "czekaj na dyrektora". Reż yserka przyjechał a na pó ł godziny z pustymi rę kami i wyszł a z peł ną torbą ))) Czy obchodzi ją , co dzieje się w strefie gastronomicznej? Nawet w hali przez trzy dni, kiedy byliś my, nigdy nie wychodził em!
2. hał as z gł oś nych rozmó w pokojó wek w cią gu dnia, kiedy dzieci ś pią ! „Masza, przynieś rę czniki” – krzyczy w cał ym korytarzu od koń ca do koń ca… Czy moż na rozdawać pokojó wkom kró tkofaló wki?

3. Alarm przeciwpoż arowy wł ą czył się o szó stej rano, a pó ł godziny pó ź niej „przeprosiny”. Czyli organizujecie panowie, personel, wyjś cie goś ci - a nie uciekacie sami w czoł ó wce.
4. Zarzą dzanie w hotelu wynosi zero - hotel wyjeż dż a tylko ze wzglę du na duż ą liczbę turystó w. A jak ci turyś ci - to nie obchodzi. Co wię cej, teraz jest duż o „trzeciego wieku” - są już do tego przyzwyczajeni. Przynajmniej personel, cał y personel, potrzebuje szkolenia z komunikacji z klientem. . .
Z poważ aniem Wasiliew V. V.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар