Chciałbym podziękować pracownikom za reakcję i zrozumienie sytuacji

Pisemny: 24 styczeń 2019
Czas podróży: 7 — 13 styczeń 2019
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Chciał bym podzię kować personelowi za reakcję i zrozumienie sytuacji! Zarezerwował em pokó j z noclegiem dla jednej osoby na rezerwacji, ale potem znajomy poprosił mnie, ż ebym pojechał ze mną dosł ownie w jeden dzień , przyjechaliś my do Soczi razem...przyjechaliś my na recepcję , aby się zameldować , był oznaczony jako drugi goś ć i zamieszkał ze mną w pokoju bez ż adnych dopł at! Był em już w tym hotelu już wcześ niej i chcę odpowiedzieć , ż e pokó j jest standard, ale praktycznie nie ró ż ni się od innych (mieszkał em wcześ niej w superior), tylko jeś li chodzi o wyposaż enie, a naprawa jest taka sama, tak samo przytulnie i wygodnie, ale na kolejny wyjazd wybiorę lepszy, miał widok na morze i balkon.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał