Odpoczywaliś my w tym hotelu pod koniec sierpnia, bardzo podobał mi się sam hotel, wspaniał y, pomocny personel, bardzo czyste, schludne pokoje, pokó j był sprzą tany na każ dą naszą proś bę . Bardzo podobał mi się pokó j do suszenia ubrań , ubrania schł y szybko.
… Już ▾
Odpoczywaliś my w tym hotelu pod koniec sierpnia, bardzo podobał mi się sam hotel, wspaniał y, pomocny personel, bardzo czyste, schludne pokoje, pokó j był sprzą tany na każ dą naszą proś bę . Bardzo podobał mi się pokó j do suszenia ubrań , ubrania schł y szybko. W pokoju był a klimatyzacja, lodó wka, telewizor, kosmetyki, wyposaż enie domu. Trochę doś ć monotonnego ś niadania, naleś nikó w (dobrze, ż e chociaż nadzienie się zmienił o), owsianki. Ale nie byliś my gł odni, jedzenie był o pyszne. Nie jesteś my wybredni, wię c to nie jest minus. Dzię kujemy za udostę pniony czajnik, w każ dej chwili mogliś my napić się herbaty. Minusem jest prawdopodobnie niezbyt dogodna lokalizacja hotelu, daleko od morza, ale tutaj też się nie denerwowaliś my, pojechaliś my autobusem. Wię c podobał a nam się reszta, nawet pomimo drobnych wad. Ż yczę pracownikom mił ych klientó w i dalszego pomyś lnoś ci
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Wybrał am hotel ze wzglę du na wygodę lokalizacji (chcieli mieszkać w centrum Soczi) oraz obecnoś ć promocji na Booking. com. Wybrał em 17.07, 18-go byliś my już zał atwieni. Hotel jest mał y, przytulny i bezpieczny. Bardzo dobra obsł uga - absolutnie wszyscy są przyjaź ni (recepcja, ochrona, barman, pokojó wki), co generalnie nie jest typowe dla Soczi.
… Już ▾
Wybrał am hotel ze wzglę du na wygodę lokalizacji (chcieli mieszkać w centrum Soczi) oraz obecnoś ć promocji na Booking. com. Wybrał em 17.07, 18-go byliś my już zał atwieni. Hotel jest mał y, przytulny i bezpieczny. Bardzo dobra obsł uga - absolutnie wszyscy są przyjaź ni (recepcja, ochrona, barman, pokojó wki), co generalnie nie jest typowe dla Soczi. Ten hotel naprawdę stara się pomó c. Ż elazko, suszarka, naczynia - nie ma problemu, znajdą wszystko dla Ciebie i pokaż ą .
Pokoje są czyste, sprzą tane są z wysoką jakoś cią w trakcie pobytu, dobry sprzę t serwisowy (klimatyzacja, lodó wka, TV, router, suszarka do wł osó w), wygodne ł ó ż ko.
Z minusó w - daleko od morza (chociaż chodziliś my) + raczej monotonne ś niadania.
Pokoje są czyste, sprzą tane są z wysoką jakoś cią w trakcie pobytu, dobry sprzę t serwisowy (klimatyzacja, lodó wka, TV, router, suszarka do wł osó w), wygodne ł ó ż ko.
Z minusó w - daleko od morza (chociaż chodziliś my) + raczej monotonne ś niadania.
Tak jak
Lubisz
Pozdrowienia dla wszystkich! )) Wł aś nie wró cił am z wakacji, chciał abym podzielić się wraż eniami na temat hotelu "Marianna" z jego mił ą i troskliwą obsł ugą! ! ! Doskonał e komfortowe komfortowe pokoje, czystoś ć i ś wież oś ć! ! ! Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz! Przystę pne ceny, co nie jest bez znaczenia Z minusó w: Szkoda, ż e w pobliż u hotelu nie ma przystanku, trzeba do niego dojś ć.
… Już ▾
Pozdrowienia dla wszystkich! )) Wł aś nie wró cił am z wakacji, chciał abym podzielić się wraż eniami na temat hotelu "Marianna" z jego mił ą i troskliwą obsł ugą! ! ! Doskonał e komfortowe komfortowe pokoje, czystoś ć i ś wież oś ć! ! ! Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz! Przystę pne ceny, co nie jest bez znaczenia
Z minusó w: Szkoda, ż e w pobliż u hotelu nie ma przystanku, trzeba do niego dojś ć.10 minut wą skim chodnikiem obok bardzo ruchliwej autostrady!
Z minusó w: Szkoda, ż e w pobliż u hotelu nie ma przystanku, trzeba do niego dojś ć.10 minut wą skim chodnikiem obok bardzo ruchliwej autostrady!
Tak jak
Lubisz
Hotel Marianna, ul. Plastunskaya 44A, Soczi, Rosja, sierpień.2014 Duż o podró ż uję i widział em przeró ż ne sytuacje hotelowe, ale sytuacja w Hotelu Marianna bardzo mnie oburzył a i znaczą co zepsuł a wraż enie z tej podró ż y. Po pierwsze, niezwł ocznie udzielę wyjaś nień do informacji podanych w reklamie na booking.
… Już ▾
Hotel Marianna, ul. Plastunskaya 44A, Soczi, Rosja, sierpień.2014
Duż o podró ż uję i widział em przeró ż ne sytuacje hotelowe, ale sytuacja w Hotelu Marianna bardzo mnie oburzył a i znaczą co zepsuł a wraż enie z tej podró ż y.
Po pierwsze, niezwł ocznie udzielę wyjaś nień do informacji podanych w reklamie na booking. com
- WI-FI nie dział a w pokojach, a jedynie w holu.
Dodatkowo nie ma windy czyli tzw. W konstrukcji budynku przewidziana jest winda, ale nie dział a, a otwory windy są starannie uszczelnione fał szywymi panelami, tj. W najbliż szym czasie nie planujemy prac windy. . . ! ! ! Budynek hotelowy ma 7 (siedem) pię ter (jedno jest administracyjne, pozostał e sześ ć to mieszkalne. Wchodzenie po schodach, zwł aszcza na wyż sze pię tra, nie jest ł atwym zadaniem, zwł aszcza jeś li nosisz w rę kach bagaż...
Niewielki dziedziniec jest czę sto zapchany samochodami tak, ż e trzeba się mię dzy nimi przeciskać , a zapach paliwa i smaró w z tych samochodó w spotyka cię i eskortuje...
Zameldował em się w moim pokoju pó ź no w nocy bez ż adnych incydentó w. Pokó j mi się podobał , wysokie sufity, nowe meble itp.
Rano, ponieważ jestem obcokrajowcem, poprosił em o rejestrację zgodnie z procedurą ustaloną w Rosji. Od tego momentu zaczą ł się cyrk, dramat, komedia… Pró bowali mnie przekonać , ż e to nie jest ich odpowiedzialnoś ć , ż e nie mają dokumentó w niezbę dnych do rejestracji w odpowiednich sł uż bach, ż e teraz nie ma odpowiedzialnych pracownikó w, brak reż ysera i tym podobne. . W tym rozstaliś my się do wieczora. Wieczorem, gdy wró cił em do hotelu, poinformowano mnie, ż e po dł ugich konsultacjach z dyrekcją hotelu zaproponowali mi zwrot wszystkich wpł aconych za dwa dni pienię dzy i wyjazd na wł asną rę kę do innego hotelu. . . Chyba nietrudno zrozumieć moją reakcję na taką propozycję i ile sił y wymagał o opanowanie emocji. Przypomniał em personelowi hotelu, ż e na pewno zaangaż uję odpowiednie agencje rzą dowe zaangaż owane w takie problemy w rozwią zanie tego problemu… Oczywiś cie nigdzie się nie ruszał em, a rano ponownie zwró cił em się do pracownikó w hotelu. W rezultacie zameldował em się pod prywatnym adresem kierownika hotelu Iriny, powoł ują c się na brak niezbę dnych dokumentó w w hotelu. Cał a ta historia z zameldowaniem naprawdę mnie zaalarmował a (do tej pory nie był o problemó w z zameldowaniem w hotelach…) i chciał em dostać czeki lub pokwitowania za opł acenie noclegu, ale tak się nie stał o. Personel hotelu nic mi nie dał , mó wią c, ż e nic nie daje przy pł aceniu. Ż aden z moich argumentó w dotyczą cych procedury pł atnoś ci i wystawiania dokumentó w sprawozdawczych ich nie dotyczył i dokumentó w nie otrzymał em. W ogó le odniosł em wraż enie, ż e hotel dział a nielegalnie, pienią dze idą „przy kasie” itp.
Ś niadania w cywilizowanej formie w hotelu nie istnieją . To, co oferują pod pozorem ś niadania, to nawet obrzydliwe krytykowanie. . . Asortyment: owsianka lub naleś niki (2 szt. ) Albo porcja ciasteczek, herbata lub kawa i to wszystko, nic wię cej. Przyjdziesz pó ź niej, nie dostaniesz owsianki. Porcje są takie, ż e cię ż ko kota nakarmić...Jeś li chcesz czegoś innego, zapł ać pienią dze. . .
Jeś li nie ma wody lub prą du, zjedz ś niadanie, gdzie chcesz. . .
W cią gu dwó ch tygodni wystą pił y dwie przerwy w dostawie prą du i jedna przerwa w dostawie wody.
Hał as z ulicy przy otwartym oknie jest nie do zniesienia.
Spaliny są wysokie.
Lokalizacja hotelu jest bardzo niewygodna, w pobliż u hotelu nie ma ani jednego przystanku komunikacji miejskiej.
Nie ma też skrzyż owania oznaczonego zebrą . Przechodzenie przez krę tą drogę w Soczi to bardzo niebezpieczne zaję cie. . .
W pobliż u są oczyszczalnie ś ciekó w, czasem sł ychać „ciekawe” zapachy…
Przez dł ugi czas starał em się zachować ró wnowagę mię dzy ceną a jakoś cią usł ug, ale potem postanowił em nie tracić czasu - i tak nie bę dę już goś ciem tego hotelu.
Duż o podró ż uję i widział em przeró ż ne sytuacje hotelowe, ale sytuacja w Hotelu Marianna bardzo mnie oburzył a i znaczą co zepsuł a wraż enie z tej podró ż y.
Po pierwsze, niezwł ocznie udzielę wyjaś nień do informacji podanych w reklamie na booking. com
- WI-FI nie dział a w pokojach, a jedynie w holu.
Dodatkowo nie ma windy czyli tzw. W konstrukcji budynku przewidziana jest winda, ale nie dział a, a otwory windy są starannie uszczelnione fał szywymi panelami, tj. W najbliż szym czasie nie planujemy prac windy. . . ! ! ! Budynek hotelowy ma 7 (siedem) pię ter (jedno jest administracyjne, pozostał e sześ ć to mieszkalne. Wchodzenie po schodach, zwł aszcza na wyż sze pię tra, nie jest ł atwym zadaniem, zwł aszcza jeś li nosisz w rę kach bagaż...
Niewielki dziedziniec jest czę sto zapchany samochodami tak, ż e trzeba się mię dzy nimi przeciskać , a zapach paliwa i smaró w z tych samochodó w spotyka cię i eskortuje...
Zameldował em się w moim pokoju pó ź no w nocy bez ż adnych incydentó w. Pokó j mi się podobał , wysokie sufity, nowe meble itp.
Rano, ponieważ jestem obcokrajowcem, poprosił em o rejestrację zgodnie z procedurą ustaloną w Rosji. Od tego momentu zaczą ł się cyrk, dramat, komedia… Pró bowali mnie przekonać , ż e to nie jest ich odpowiedzialnoś ć , ż e nie mają dokumentó w niezbę dnych do rejestracji w odpowiednich sł uż bach, ż e teraz nie ma odpowiedzialnych pracownikó w, brak reż ysera i tym podobne. . W tym rozstaliś my się do wieczora. Wieczorem, gdy wró cił em do hotelu, poinformowano mnie, ż e po dł ugich konsultacjach z dyrekcją hotelu zaproponowali mi zwrot wszystkich wpł aconych za dwa dni pienię dzy i wyjazd na wł asną rę kę do innego hotelu. . . Chyba nietrudno zrozumieć moją reakcję na taką propozycję i ile sił y wymagał o opanowanie emocji. Przypomniał em personelowi hotelu, ż e na pewno zaangaż uję odpowiednie agencje rzą dowe zaangaż owane w takie problemy w rozwią zanie tego problemu… Oczywiś cie nigdzie się nie ruszał em, a rano ponownie zwró cił em się do pracownikó w hotelu. W rezultacie zameldował em się pod prywatnym adresem kierownika hotelu Iriny, powoł ują c się na brak niezbę dnych dokumentó w w hotelu. Cał a ta historia z zameldowaniem naprawdę mnie zaalarmował a (do tej pory nie był o problemó w z zameldowaniem w hotelach…) i chciał em dostać czeki lub pokwitowania za opł acenie noclegu, ale tak się nie stał o. Personel hotelu nic mi nie dał , mó wią c, ż e nic nie daje przy pł aceniu. Ż aden z moich argumentó w dotyczą cych procedury pł atnoś ci i wystawiania dokumentó w sprawozdawczych ich nie dotyczył i dokumentó w nie otrzymał em. W ogó le odniosł em wraż enie, ż e hotel dział a nielegalnie, pienią dze idą „przy kasie” itp.
Ś niadania w cywilizowanej formie w hotelu nie istnieją . To, co oferują pod pozorem ś niadania, to nawet obrzydliwe krytykowanie. . . Asortyment: owsianka lub naleś niki (2 szt. ) Albo porcja ciasteczek, herbata lub kawa i to wszystko, nic wię cej. Przyjdziesz pó ź niej, nie dostaniesz owsianki. Porcje są takie, ż e cię ż ko kota nakarmić...Jeś li chcesz czegoś innego, zapł ać pienią dze. . .
Jeś li nie ma wody lub prą du, zjedz ś niadanie, gdzie chcesz. . .
W cią gu dwó ch tygodni wystą pił y dwie przerwy w dostawie prą du i jedna przerwa w dostawie wody.
Hał as z ulicy przy otwartym oknie jest nie do zniesienia.
Spaliny są wysokie.
Lokalizacja hotelu jest bardzo niewygodna, w pobliż u hotelu nie ma ani jednego przystanku komunikacji miejskiej.
Nie ma też skrzyż owania oznaczonego zebrą . Przechodzenie przez krę tą drogę w Soczi to bardzo niebezpieczne zaję cie. . .
W pobliż u są oczyszczalnie ś ciekó w, czasem sł ychać „ciekawe” zapachy…
Przez dł ugi czas starał em się zachować ró wnowagę mię dzy ceną a jakoś cią usł ug, ale potem postanowił em nie tracić czasu - i tak nie bę dę już goś ciem tego hotelu.
Tak jak
Lubisz
• 1