Pię kne zdję cia pokoi są fał szywe. Mał e ł ó ż ko (king-size), te same mał e poduszki. Nudne, ponure wnę trze z lat 2000. W ogó le nie ma euro! Tania opcja "Katarzyna".
W momencie przybycia zaż ą dali od dziecka w wieku 10 lat - 5000 rubli za noc (w cenie pokoju 1.000), czyli dwie osoby dorosł e kosztują mniej niż dziecko. W zamian za 5000 rubli przyniesiono ł ó ż eczko.
Oznacza to, ż e za dwie noce dziecko kosztuje dodatkowe 1.000 rubli.
Odmó wili przyniesienia ł ó ż ka, odmó wiono opcji zapł aty za ś niadanie z dzieckiem i spania z nami. Dziewczyna w recepcji widzą c moje oburzenie (nigdy nie spotkał em takiej miarki) podeszł a do kierownika i uwaga (!!! ) wró cił a z tą samą odpowiedzią!! ! Mamy takie zasady.
Wynik:
3.000 rubli za kilka dni ż ycia wś ró d domkó w, bez atrakcji, na mał ym ł ó ż ku. Hań ba!!!
Odmó wiliś my. Pienią dze zwró cone!
Szczegó lnie chce wyró ż nić gospodynię Galinę - widzą c, ż e goś cie byli zdenerwowani sytuacją , przybyli z dzieckiem, byli zmę czeni (był już wieczó r) - nie pró bował a jakoś rozwią zać , poszł a na spotkanie. Spojrzał em rybimi oczami...I chcę też podkreś lić grubą ciotkę kierownika (jak ze stoł ó wki). Nieprzenikliwy.
Jeś li jesteś wł aś cicielem lub menedż erem tej historii. Zacznij od personelu. To nie jest kwestia chamstwa, czy nie. To jest kwestia najdzikszej orientacji poza klientem!