Okropny hotel, oszukany bez zwrotu pieniędzy?

Pisemny: 14 sierpień 2012
Czas podróży: 12 — 13 lipiec 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjechaliś my do tego hotelu na dwa dni, wcześ nie rano okazał o się , ż e mó j mą ż ma awarię w pracy i musi wracać do Moskwy. W recepcji zostaliś my zaprzysię ż eni (kilkakrotnie specjalnie wyjaś niliś my), ż e nie potrzebujemy ż adnych dokumentó w na potwierdzenie wcześ niejszego wyjazdu i niewykorzystanych dni, a tylko oś wiadczenie firmy Your Resort (ich partnera, w któ rym kupiliś my bilet ) w Moskwie wystarczy. Wró ciliś my do Moskwy i od razu poszedł em do „Twojego oś rodka” i napisał em oś wiadczenie. Zapewnili mnie, ż e za kilka dni oddzwonią i wtedy bę dzie moż na podjechać po pienią dze. Po 3 (! ) tygodniach, gdy nikt nie dzwonił , a ja sam oddzwonił em, powiedzieli mi, ż e nie mogą się poł ą czyć z telefonem komó rkowym, ponieważ jest „zaję ty”, ale ogó lnie hotel nie zwraca pienię dzy, ponieważ nie był o potwierdzenia, ż e ​ ​ wyszliś my wcześ niej. Obrzydliwe uczucie z powodu takich bezczelnych kł amstw.
Sam hotel nie bardzo to lubił - niektó re pokoje wychodzą na ł aź nię , z któ rej palenie z drewna opał owego wznosi się bezpoś rednio na balkony i okna. Jedzenie i obsł uga są nieprzyjemne - na obiad moje dania został y przyniesione 40 minut wcześ niej niż moje mę ż a, czyli tuż za nim, gdy jeden siedzi i patrzy, jak je drugi, jedzenie jest bez smaku, ale jednocześ nie cena jest jak w przyzwoitym miejscu w Moskwie. Na ś niadanie po prostu po cichu przynoszą coś do jedzenia, nawet nie pytają c, czy chcesz (niejadalny, ewentualnie sproszkowany omlet itp. ), uczucie miarki. Na terytorium w lipcu był a ogromna liczba gryzą cych owadó w, po prostu nie moż na był o chodzić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał