Kiedyś było o wiele bardziej przyzwoicie, szkoda hotelu to obsługa noclegowa.

Pisemny: 27 listopad 2015
Czas podróży: 21 — 24 listopad 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Z plusó w: lokalizacja, czę ś ciowo zachowana infrastruktura z Foresta, cał y personel, z wyją tkiem administratoró w.
Minusy: skrajnie negatywna postawa pań z obsł ugi kwaterunkowej, na granicy bezpodstawnej chamstwa, jakbyś my im coś zawdzię czali, wyją tkiem jest nadzieja. Oszustwo nie tylko nas, ale takż e Booking. Nie był o wi-fi, chociaż problem został poruszony przed zakwaterowaniem. Hydraulika jest czę ś ciowo uszkodzona. Dywan jest brudny, kurz na wszystkich powierzchniach. Rozmiar pokoju był mniejszy niż w reklamie. Każ dy z wymienionych parametró w wystarczy, aby zmienić numer w przyzwoitych hotelach. Tutaj odmó wiono jej w niegrzeczny sposó b, z niestosownym homeryckim ś miechem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał