Straszne + bezczelne zarządzanie

Pisemny: 25 grudzień 2017
Czas podróży: 1 — 7 listopad 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Był em tam pod koniec listopada, okoł o 29-30. Kuchnia. Jedzenie w jadalni. Tylko kilka dań mnie uszczę ś liwił o. Co stoi na przeszkodzie, powiedzmy, wzią ć szefa kuchni i samemu spró bować wszystko ocenić! ? Był em tam w 2014 roku, był inny przewodnik, potem w kuchni był o fajnie. A teraz - poziom JADALNI. A ja był em tam 2-3 tygodnie wcześ niej - dania był y z nimi 1 w 1. Albo oto sał atka „wybierz sam” - nikt jej nie je, tylko ś ledź . I z jakiegoś powodu rozprzestrzeniają to w kó ł ko. Przywó dztwo każ dego powinno zostać stamtą d po prostu wyrzucone - udowodnię to poniż ej i pokaż ę dlaczego. Umieś cili nas w apartamencie z kominkiem. Okazał o się , ż e jest ZIMNO, NIEOGRZEWANYCH (!! ! ). I zamiast logicznego „przepraszam, tu ró ż nica w pienią dzach z normalnym pokojem / innym apartamentem - ruszajmy dalej” zaproponowano nam DWA INNE APARTAMENTY ZIMNE (!! ! ). Ci ludzie (ich kierownictwo, „menedż erowie”) nie mają poję cia, w jakim stanie znajdują się pokoje. Kiedy zasugerował em, a wyś lijmy personel by obejś ć z listą kontrolną w pewnych odstę pach czasu (ciepł a woda, czy baterie są ciepł e, czy woda jest zardzewiał a itp. ) - spojrzeli na mnie oczami uczniaka, któ remu podano twierdzenie Fermata O_OB Powiedz mi, TRUDNO to zrobić , BY WIEDZIEĆ DOKŁ ADNIE w jakim stanie są pokoje i NIE USTAWIAĆ się tam, gdzie są problemy, ludzie!??!!? ! ? Bez zaludniania, napraw system zaopatrzenia w wodę , ile chcesz. . . Dalej. Zardzewiał a woda w ł azience. Tylko. RUSTY WATER w ((szukam przyzwoitego odpowiednika, znalazł em go ITS 4-gwiazdkowy hotel (!?!? ! ). Zamiast tego zaproponowali ką piel przez okoł o trzy godziny. Có ż , ką piel w zasadzie, Kominek. 400r. Musiał em poskarż yć się do "menedż era". Wtedy przyszli "specjalnie przeszkoleni ludzie" - 2 chł opaki narodowoś ci poł udniowej, któ rzy rozpalili kominek I NIE OTWORZYLI WYLOTU DYMU (!! ! ). Byliś my szukam go moż e godzinę albo 1.5. Ale w tym czasie pokó j "Nic nie wiem, jestem tu pierwszy raz! " ką piel po zardzewiał ej wodzie i tak dalej. Pierwszą noc spaliś my na zimnie (zapewnili grzejnik, ale niewiele to pomogł o), w dymie, w wannie z rdzawą wodą . Dlaczego zamiast odpoczywać , mam przez cał y wieczó r znosić bieganie ludzi, a potem kierować dym z pokoju na ulicę ? Gł upio od 2 dni odpoczywał em JEDEN. I nawet tego nie rozumieją . Dopiero nastę pnego dnia przyszł o im do gł owy, aby przenieś ć nas do normalnego pokoju. Jeden z tych „menedż eró w”: „wystarczył o już odszkodowanie, usią dź i ciesz się ” – niech mi odda dzień ż ycia i odpoczynek! Napisał em oś wiadczenie do reż ysera – to też został o zignorowane. Po drodze albo go nie pokazali, albo on jest w tym samym czasie z nimi. Wię c nie jest wł aś cicielem. Generalnie czekamy, aż ten biznes się rozpadnie, zmieni się przywó dztwo. Kiedy to się stanie, nie wcześ niej, moż esz tam iś ć i przyjechać...I tak, zmień liczbę gwiazdek na 1. Lub pó ł gwiazdy. To jest recenzja. A teraz o ich bezczelnym przywó dztwie. Spó jrz na odpowiedź na recenzję tripadvisers z 1 gwiazdką „Straszne” (nie moż esz zamieszczać linkó w tutaj, znajdź ją ) „bla bla bla wszystko jest w porzą dku, daliś my ci pokó j (zamiast apartamentu - apartament - nastę pnego dnia!?! ? ), oto ką piel (tak, wyką piemy się w zardzewiał ej wodzie, tak! ? )". Przenieś li nas NASTĘ PNEGO DNIA, wiesz. Reszta dnia w bł oto. I nie oddali nam ani grosza. Zrozumieć! ? ! Wię cej fał szywych recenzji napisał o morze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał