Rozbieżność cena/jakość, administrator nie kieruje się liczbami.

Pisemny: 29 marta 2014
Czas podróży: 26 — 27 marta 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Wraż enia z tego hotelu.
Plusy:
Czystoś ć , dobre wyposaż enie.
Wady bę dą musiał y omó wić bardziej szczegó ł owo.
Cel, któ ry przyś wiecał mi przy zamawianiu pokoju w tym hotelu (co był o ogł aszane przy zamó wieniu):
1) Duż e, wygodne ł ó ż ko do spania.
2) Internet do pracy.
A potem powiem ci, co mam zamiast tego.
Zarezerwował em pokó j jednoosobowy w dniu 26.03. 2014 po zameldowaniu stwierdził em, ż e zamiast oczekiwanego duż ego ł ó ż ka w pokoju są.2 mał e. Zapytani, gdzie to duż e ł ó ż ko, któ re widział em na zdję ciu, odpowiedzieli mi, ż e:

1) musiał em wskazać , ż e potrzebuję duż e ł ó ż ko, a nie 2 mał e (ciekawe biorę pokó j jednoosobowy, pł acę za pokó j jednoosobowy, a w koń cu dostaję dwa rdzenie zamiast normalnego ł ó ż ka, podobno musiał em napisz list z numerem przychodzą cym, aby nie był o "ale nie powiedział eś ")
2) Wedł ug nich duż e ł ó ż ka w standardach skł adają się z przesunię tych mał ych, nie do koń ca rozumiał em jak to wyglą da od strony technicznej, jak to jest ograniczenie bokó w ł ó ż ek, wymiana materaca itp. zarzą dzany. wydają się być „uł oż one” z prześ cieradł em poś rodku, czy coś ?
Na moją propozycję zorganizowania duż ego ł ó ż ka powiedzieli, ż e pokojó wka zł amie jej plecy, a ponieważ nie ma już standardó w, wtedy jedyną opcją jest pokó j droż szy - standard VIP (oceniaj grę sł owami, nie biznes, nie luksus, tylko VIP)
Myś lę , ż e ok, ró ż nica to 600 rubli / dzień (4500). Waż niejsze jest, ż eby dobrze spać , a nie chciał em przeklinać przy wejś ciu, a tym bardziej patrzeć , jak sł uż ą ca odrywa plecy, chociaż sugerował em, ż e sam wszystko mogę przenieś ć , ale z jakiegoś powodu moja propozycja nie był a spotkał się z entuzjazmem.
Dają mi numer 801 (w ż adnym wypadku nie bierz)
Najwię kszą atrakcją pokoju jest to, ż e jedna ze ś cian są siaduje z korytarzem centrum biznesowego, natomiast niektó re drzwi czę sto uż ywane (są dzą c po dź wię kach) znajdują się bardzo blisko, nie wiem z czego są zrobione ich ś ciany (pł yta gipsowa, seabit) ale uczucie, ż e ł ó ż ko jest na korytarzu, ć wieki na kafelkach i trzaskanie drzwiami, to nadal przyjemnoś ć .

Ok, a oni nie widzieli, ciekawiej, wł ą czam laptopa, wł ą czam Wi-Fi, widzę recepcję na poziomie 5%. . . pró ba wpisania hasł a do niczego nie doprowadził a , natychmiast się wył ą czył o. Widzę gniazdko internetowe na ś cianie, gdzie jest napisane (przy wyjmowaniu trzymaj kabel sieciowy), myś lę , ż e jest w porzą dku, teraz go uż yję , podł ą czę kabel i nic się nie dzieje, bo „kabel sieciowy niepodł ą czony”.
Dalej ciekawsze, decydują c się na golenie stwierdził em, ż e lampa nad lustrem nie dział a w ł azience, no ok, moż na golić się na korytarzu.
Kiedy zdecydował em się uż yć wiadra w ł azience, stwierdził em, ż e po naciś nię ciu pedał u nic się nie dzieje. pokrywka jest oderwana.
Projektanci pokoju nie sł yszeli o wentylacji nawiewnej w ł azience lub jest ona dobrze zamaskowana i nie dział a, dlatego musieli trzymać drzwi otwarte.
Po wymeldowaniu zwró cił em uwagę administratora na wszystkie te niedocią gnię cia i stwierdził em, ż e poziom obsł ugi i lista usł ug nie odpowiada zadeklarowanemu, w zwią zku z czym konieczne był o przeliczenie zgodnie z jakoś cią obsł ugi , obiecali mi: „Wszystko naprawimy, to wtedy, kiedy bę dą przeliczenia, ale nie bę dzie, bo mamy program”, ale moż emy zrobić sobie kawę .
A fakt, ż e ich liczba nie jest monitorowana, nie ma internetu i nie moż na normalnie odpoczą ć , to już drobiazgi, najważ niejsze jest wzię cie pienię dzy na „VIPa”, gdzie nawet kosz na ś mieci nie dział a.
Tych. Zapł acił em w cał oś ci, w cał oś ci i natychmiast, ale usł uga, któ rą otrzymał am, był a kiepskiej jakoś ci i nie w peł ni.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU

ZOBACZ TEŻ