
Dobry, niedrogi hotel. Recenzja wideo numeru https://youtu. być /FxnxSFsPeck Zameldowanie od 14.00, przyjechaliś my wcześ niej, rozliczone natychmiast. Personel jest uprzejmy. Pokó j 1420 na 14 pię trze w budynku 1. W pokoju nie ma czajnika, ponieważ pokó j jest ekonomiczny.
… Już ▾
Dobry, niedrogi hotel.
Recenzja wideo numeru https://youtu. być /FxnxSFsPeck
Zameldowanie od 14.00, przyjechaliś my wcześ niej, rozliczone natychmiast. Personel jest uprzejmy. Pokó j 1420 na 14 pię trze w budynku 1. W pokoju nie ma czajnika, ponieważ pokó j jest ekonomiczny. Chł odniej z zimną i ciepł ą wodą na koń cu korytarza. Ogó lnie nieź le. Od metra 5 min. W pobliż u centrum handlowe, w któ rym znajduje się sklep Perekrestok, Burger King. Wi-Fi w pokoju jest doskonał e!
Recenzja wideo numeru https://youtu. być /FxnxSFsPeck
Zameldowanie od 14.00, przyjechaliś my wcześ niej, rozliczone natychmiast. Personel jest uprzejmy. Pokó j 1420 na 14 pię trze w budynku 1. W pokoju nie ma czajnika, ponieważ pokó j jest ekonomiczny. Chł odniej z zimną i ciepł ą wodą na koń cu korytarza. Ogó lnie nieź le. Od metra 5 min. W pobliż u centrum handlowe, w któ rym znajduje się sklep Perekrestok, Burger King. Wi-Fi w pokoju jest doskonał e!
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …


• podróżował 9 lat wstecz
Zapł aciliś my za pokó j dla naszych goś ci, któ rzy przyjechali z innego miasta na nasze wesele, goś cie to obcokrajowcy, któ rzy wkró tce otrzymają obywatelstwo ze statusem RVP. Trzymali się tego, ż e nie ma rejestracji, ale faktycznie mają wpis w księ dze RVP, któ ra został a już zgł oszona do uzyskania obywatelstwa rosyjskiego, wię c opró cz paszportu wewnę trznego nie był o z nimi nic, bo wystarczy dowó d osobisty od kiedy hotel zajmował się sprawami FMS, któ rych nicherta nie rozumie i któ rym nie dano takiego autorytetu? Generalnie po prostu odmó wili wprowadzenia się .
… Już ▾
Zapł aciliś my za pokó j dla naszych goś ci, któ rzy przyjechali z innego miasta na nasze wesele, goś cie to obcokrajowcy, któ rzy wkró tce otrzymają obywatelstwo ze statusem RVP. Trzymali się tego, ż e nie ma rejestracji, ale faktycznie mają wpis w księ dze RVP, któ ra został a już zgł oszona do uzyskania obywatelstwa rosyjskiego, wię c opró cz paszportu wewnę trznego nie był o z nimi nic, bo wystarczy dowó d osobisty od kiedy hotel zajmował się sprawami FMS, któ rych nicherta nie rozumie i któ rym nie dano takiego autorytetu? Generalnie po prostu odmó wili wprowadzenia się . samochó d i mogli wró cić do domu bez odpoczynku w nocy. My nowoż eń cy dowiedzieliś my się o wszystkim, co się wydarzył o rano, od razu zadzwonili, na co nam odpowiedzieli: ż e nie bę dzie zwrotu pienię dzy, to podobno nasza wina. Zwariował eś w ogó le? Skontaktowaliś my się z poś rednikiem, przez któ ry zarezerwowaliś my pokó j Travelline i tylko za jego poś rednictwem napisaliś my reklamację , a w zwią zku z tym wysł ali go do hotelu, mogli uzyskać zwrot pienię dzy za usł ugę , któ ra nie udzielono, groż ą c, ż e skontaktujemy się z prokuraturą . Ale faktem jest, ż e zwrot nastę puje w cią gu 45 dni, a Travelline pobiera prowizję od kwoty, wię c nie obchodzi ich, czy Cię rozliczyli, czy nie, otrzymają swoje pienią dze. Nie zostaną podję te ż adne dział ania. Bardzo dzię kujemy !! ! ! nie doś ć , ż e goś cie się nie osiedlili, to jeszcze hotel odmó wił zwrotu pienię dzy, wię c teraz muszą czekać aż tyle czasu. Ogó lnie przygotuj się na to, ż e jeś li pochodzisz z innego kraju, z innego miasta, moż esz po prostu zostać wyrzucony na ulicę , ponieważ hotel zajmuje się wyszukiwaniem dokumentó w, w któ rych nic nie rozumie i odmawia zwrot pienię dzy. Napisali recenzję odpowiednio na stronie internetowej hotelu, tam jej nie opublikowali, pozostał y tylko dobre. Doł oż ymy wszelkich starań , aby poznać prawdziwe rzeczy, któ re dzieją się w tym hotelu.
Tak jak
Lubisz

W hotelu obowią zuje cał kowity zakaz wprowadzania zwierzą t. Pł atne Wi-Fi dział a tylko na jednym urzą dzeniu, a potem nie w pokoju, ale na korytarzu pokoi. I fakt, ż e nie został wcześ niej ostrzeż ony na jednym urzą dzeniu. W lobby hotelowym jest wifi Bardzo dobre ś niadanie.
… Już ▾
W hotelu obowią zuje cał kowity zakaz wprowadzania zwierzą t. Pł atne Wi-Fi dział a tylko na jednym urzą dzeniu, a potem nie w pokoju, ale na korytarzu pokoi. I fakt, ż e nie został wcześ niej ostrzeż ony na jednym urzą dzeniu.
W lobby hotelowym jest wifi Bardzo dobre ś niadanie.
W lobby hotelowym jest wifi Bardzo dobre ś niadanie.
Tak jak
Lubisz

Regularne sprzą tanie pokoju, czystoś ć pokoju i ł azienek
… Już ▾
Regularne sprzą tanie pokoju, czystoś ć pokoju i ł azienek
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz

Czę sto zatrzymuję się w tym hotelu, kiedy przyjeż dż am w podró ż sł uż bową do Moskwy. Hotel jest bardzo dogodnie poł oż ony - po drugiej stronie ulicy od stacji metra. Pokoje są czyste i zadbane, rę czniki zmieniane są codziennie, poś ciel - co drugi dzień .
… Już ▾
Czę sto zatrzymuję się w tym hotelu, kiedy przyjeż dż am w podró ż sł uż bową do Moskwy. Hotel jest bardzo dogodnie poł oż ony - po drugiej stronie ulicy od stacji metra. Pokoje są czyste i zadbane, rę czniki zmieniane są codziennie, poś ciel - co drugi dzień . Bardzo mił e jest ró wnież to, ż e nie sł ychać hał asu z ulicy ani z innych pomieszczeń . Jedynym minusem, któ ry powiedział bym, jest niezbyt szeroki wybó r menu. Ale przy tak przystę pnych cenach nie jest to duż a wada. Nawiasem mó wią c, zawsze rezerwuję przez dziewczyny przez telefon. 8-499-553-06-38. Bardzo przyjazny i zawsze gotowy do pomocy.
Ogó lnie polecam hotel "Sunrise"!
Ogó lnie polecam hotel "Sunrise"!
Tak jak
Lubisz

Gorzkie doś wiadczenie z personelem. Administratorzy są niegrzeczni, konsjerż krzyczał , ż e chce wyjaś nić , gdzie jest pokó j. Winda w ogó le nie dział ał a. W pokoju brudne lampy sufitowe, dywan jest beznadziejnie zniszczony. Nie podobał o mi się jedzenie w hotelowej kawiarni o nazwie "pijany-coś tam".
… Już ▾
Gorzkie doś wiadczenie z personelem. Administratorzy są niegrzeczni, konsjerż krzyczał , ż e chce wyjaś nić , gdzie jest pokó j. Winda w ogó le nie dział ał a. W pokoju brudne lampy sufitowe, dywan jest beznadziejnie zniszczony. Nie podobał o mi się jedzenie w hotelowej kawiarni o nazwie "pijany-coś tam". Skorupki jaj unosił y się w mieszaninie. Moż e wszystko nie jest takie straszne, ale po rozmowie z obsł ugą rezerwacji obrzydzenie do hotelu jako cał oś ci. Najbardziej nieprzyjemne uczucie. . .
Tak jak
Lubisz
• 3

Zatrzymał em się w Voskhod w marcu 2012 roku. Wraż enia pozostał y raczej nieszczę ś liwe. Procedura rekrutacyjna rozpoczę ł a się od dł ugiej kolejki w holu i cią gnę ł a się przez godzinę . Pokó j - standard okazał się zadymiony na wskroś , brak chł odziarek do wody, czajniczek u dyż urnego jest jeden na wszystkich pię trach - dzwonisz i prosisz o zagotowanie wody na herbatę .
… Już ▾
Zatrzymał em się w Voskhod w marcu 2012 roku. Wraż enia pozostał y raczej nieszczę ś liwe. Procedura rekrutacyjna rozpoczę ł a się od dł ugiej kolejki w holu i cią gnę ł a się przez godzinę . Pokó j - standard okazał się zadymiony na wskroś , brak chł odziarek do wody, czajniczek u dyż urnego jest jeden na wszystkich pię trach - dzwonisz i prosisz o zagotowanie wody na herbatę . Suszarka jest też jedna na wszystkich pię trach, czekasz godzinami. Pod warunkiem, ż e toaleta z ł azienką jest jedna na dwa pokoje - w pokoju nie ma jednorazowych kapci. Ogó lnie wiele niedogodnoś ci!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz

Byliś my w tym hotelu nie tak dawno temu i ogó lnie nam się podobał o. To wygodne, ż e jest blisko metra. Obsł uga na poziomie, ż e tak powiem, dla tych gwiazd, w dobrej cenie?
… Już ▾
Byliś my w tym hotelu nie tak dawno temu i ogó lnie nam się podobał o. To wygodne, ż e jest blisko metra. Obsł uga na poziomie, ż e tak powiem, dla tych gwiazd, w dobrej cenie?
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz