Cześ ć . Zarezerwowaliś my u Was na noc pokó j dwuosobowy z 2 ł ó ż kami od 04.01. 2019 do 05.01. 2019 na noc (mię dzy odlotami). Nasz lot był opó ź niony i przyjechaliś my pó ź niej niż planowano, zmę czeni. Przeniesienie odbył o się szybko (dzię ki operatorowi, któ ry wszystko koordynował i kierowcy, któ ry szybko przyjechał ).
… Już ▾
Cześ ć . Zarezerwowaliś my u Was na noc pokó j dwuosobowy z 2 ł ó ż kami od 04.01. 2019 do 05.01. 2019 na noc (mię dzy odlotami). Nasz lot był opó ź niony i przyjechaliś my pó ź niej niż planowano, zmę czeni. Przeniesienie odbył o się szybko (dzię ki operatorowi, któ ry wszystko koordynował i kierowcy, któ ry szybko przyjechał ). W hotelu czekał a nas niemił a niespodzianka. Pokó j był z pierwszym ł ó ż kiem (pó ł tora), nie moż na był o tam zmieś cić dwó ch! Biorą c pod uwagę , ż e zamó wiono pokó j 2-osobowy z 2 ł ó ż kami! I odpowiednio zapł acił . Kiedy to odkrył em (moja mama został a w pokoju z walizką i rzeczami, któ re udał o nam się wnieś ć na 2 pię tro) zeszł am na dó ł , godzina był a już grubo po 0:00 w nocy, rejestrator zadzwonił tam do kogoś w celu wyjaś nienia okolicznoś ci rezerwacji i dowiedziawszy się wszystkiego stwierdził a, ż e w budynku, w któ rym aktualnie się znajdujemy, nie ma wolnego pokoju, któ ry zarezerwowaliś my ! ! ! I moż emy albo pozostać w tym, któ ry już został nam dostarczony. Albo kierowca zawiezie nas do innego budynku, któ ry jest oddalony o 10 minut. Ponieważ dla dwojga ł ó ż ko był o za mał e, postanowiliś my iś ć . Chociaż byli zmę czeni ((((i bardzo zdenerwowani, ż e tak się stał o! Okazuje się . Nasz pokó j został sprzedany komuś innemu !! ! ) (((((Przyjechaliś my tam, od razu dostaliś my pokó j na 3 pię trze bez winda!! ! A w nocy szliś my po schodach na gó rę z walizką i rzeczami!! ! ((((Pokó j był cał kiem przytulny i czysty, ale jak tylko otworzyliś my drzwi do ł azienki.......... , wszystkie akcesoria -wszystko jak należ y ale zapach!! ! Dopiero jak drzwi do ł azienki był y zamknię te to w pokoju nie był o zapachu. Oczywiś cie nie zatrzymał abym się w takim pokoju ani minuty , bo wiem, ż e zapach kanalizacji moż e spowodować zatrucie Ale był a ze mną moja mama, któ ra był a bardzo zmę czona i nie chciał em jej ponownie cią gną ć . wszystko był o na swoim miejscu. Moje kolejne zł e samopoczucie w cią gu dnia był o spowodowane wł aś nie Fakt, ż e och, ale oddychaj tam, podczas gdy ona się myje. Na szczę ś cie po przyjeź dzie do Wł och, gdzie recepcja był a na najwyż szym poziomie w cią gu dnia, poczuł am się lepiej. Szkoda, ż e w Rosji usł uga jest tak kiepska (((to wstyd dla Ojczyzny!
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Zarezerwował em dwa pokoje w tym hotelu w lutym dla obcokrajowcó w przebywają cych w Rosji z poł ą czeniem we Wnukowo. W zwią zku z tym, ż e ambasada nie wydał a im wizy na czas, musieli zmienić datę przyjazdu do Rosji i przenieś ć ją.2 dni pó ź niej.
… Już ▾
Zarezerwował em dwa pokoje w tym hotelu w lutym dla obcokrajowcó w przebywają cych w Rosji z poł ą czeniem we Wnukowo. W zwią zku z tym, ż e ambasada nie wydał a im wizy na czas, musieli zmienić datę przyjazdu do Rosji i przenieś ć ją.2 dni pó ź niej. . . Linia lotnicza bez problemu zmienił a nasze daty przyjazdu, dzwonią c do tego hotelu i rozmawialiś my z managerem, poinformowano nas ró wnież , ż e nie ma problemu, nie pobieramy ż adnych opł at. W efekcie goś cie przybyli, zapł acili gotó wką w hotelu za dwa pokoje na jedną noc, przenocowali bezpiecznie od 12 do 13 lutego i odlecieli dalej. A hotel....po odczekaniu 2 miesią ce!!!!!!!...bez wyraź nego powodu ponownie odliczył opł atę za te pokoje z karty bankowej!!! ! ! Kategorycznie odmawiają zwrotu opł aty, tł umaczą c to mandatem za brak wjazdu, mimo ż e ludzie wprowadzili się i bezpiecznie przenocowali. W ż adnym wypadku nie radzę kontaktować się z tym hotelem, zwł aszcza w celu rezerwacji pokoi, podają c dane karty bankowej.
Tak jak
Lubisz
• 3