Dobry hotel, ale zawyżony?

Pisemny: 27 luty 2021
Czas podróży: 22 — 23 luty 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Prawdopodobnie najbardziej zabawne doś wiadczenie w hotelu. To nie był y wakacje ani podró ż sł uż bowa, ale zadanie – jako „tajemniczy klient”, aby przed oficjalnym corocznym audytem sprawdzić hotel pod ką tem zgodnoś ci ze standardami marki. Taki jest temat szpiegowski.
Przypuszczam, ż e cena hotelu wynika bardziej z jego lokalizacji: gdyby hotel nie znajdował się na Pierś cieniu Ogrodowym, ale na Trzecim Pierś cieniu Komunikacyjnym, koszt pokoju był by o poł owę niż szy. To wł aś nie oznaczają dodatkowe dwa kilometry w Moskwie.
Z punktu widzenia turysty lokalizacja jest znakomita - do Kremla jest 25 minut spacerem, blisko metra, muzeó w, sklepó w, restauracji i innych mieszczań skich radochy ż ycia metropolii. Z nieprzyjemnych chwil - w hotelu zbyt wiele kobiecych twarzy przerobionych przez chirurgó w plastycznych, niesamowite uczucie.

Pomimo tego, ż e przebywają c w hotelu musiał em celowo wyszukać (i niestety znaleź ć ) kilka niedocią gnię ć , ogó lne wraż enie z pobytu jest dobre, solidna czwó rka ze znakiem plus. Wspaniał e przestronne pokoje, pyszne ś niadania z szampanem i lodami, kilka restauracji i lobby bar z pysznym jedzeniem i kolekcją win, dobra strefa SPA z dwiema saunami, ł aź nią turecką , rosyjską ł aź nią i basenami. Pozwolili mi grać w Sony PS5, bo raz zabił em rywali w Mortal Kombat, był o to po prostu bezcenne))).
Wszystkie minusy i ł awice hotelu są zwią zane z personelem. Nie wiem, jaka jest strategia rekrutacji i zarzą dzania ludź mi. Z jednej strony rozumiem wszystkie trudnoś ci poszukiwań , gdy granice są zamknię te, a guest-pracownicy po prostu nie mogą przyjechać , gdy branż a turystyczna jest w gł ę bokiej dziurze z powodu pandemii, ale personel hotelowy „ś ciska i pł acze” miejscami . Dziesię ć procent ma trudnoś ci ze zrozumieniem ję zyka rosyjskiego. Dobra poł owa, wykonują c swoją pracę , w ogó le nie wł ą cza mó zgu i po prostu mechanicznie wykonuje polecenia. Na przykł ad myjka do wody w okolicy basenu czyś ci kał uż e, ale jednocześ nie ostroż nie krą ż y po podł odze papierkiem po cukierkach mopem, nie wiedzą c, jak go usuną ć . Być moż e sprawa dotyczy koreań skiego systemu zarzą dzania, inicjatywa w koreań skich firmach nie jest mile widziana.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар