Hotel z nieprofesjonalnym zarządzaniem, odpowiednią obsługą i brakiem dźwięku

Pisemny: 8 luty 2014
Czas podróży: 2 — 7 luty 2014
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Dzień dobry!
Plusy:
- pyszne, urozmaicone, ś wież e jedzenie;
- ł adny basen?
- ł adna okolica
- niedaleko Moskwy
Minusy:
- brak izolacji akustycznej; sł ychać WSZYSTKIE odgł osy są siedniego pokoju - pocią ganie nosem, ję ki, spokojną rozmowę , telewizję , kroki; jeś li nie masz szczę ś cia z są siadami, nie bę dzie odpoczynku ani snu w 100%!
- personel jest bardzo nieprzyjazny (z rzadkimi wyją tkami); na wszystko o wszystkim, odpowiedź brzmi "nic nie moż emy zrobić , mamy taki porzą dek/zasady". Albo zupeł nie nieograniczone stwierdzenie do sł ó w, ż e napiszę recenzję – „napisz co chcesz i gdzie chcesz – pojechali do nas i pojadą ! ”
- wiele upokarzają cych zasad - wybó r owocó w przy wychodzeniu z restauracji; obrzydliwie zdezorganizowany system wyjś cia;

- drobiazg, ale biorą c pod uwagę cenę hotelu, bardzo nieprzyjemny - szlafrok i kapcie nie są wliczone w cenę pokoju i kosztują odpowiednio 300 i 150 rubli
Jeś li masz niewielkie ambicje, zamieszkasz w pokoju naroż nym lub pokoju bez są siadó w, zabierz ze sobą kapcie i szlafrok i ignorujesz personel, to moż e Ci się spodobać .
Powodzenia!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał