Okropny hotel, nie jesteś gościem, ale źródłem dochodu

Pisemny: 28 listopad 2015
Czas podróży: 24 — 27 listopad 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 1.0
Straszna obsł uga, okropna postawa.
Nigdy wię cej nie zajmiemy się tym hotelem.
Ponadto zalecamy, aby nie kontaktować się z tym hotelem wszystkim wspó ł pracownikom i partnerom z Rosji, Biał orusi, Ukrainy i krajó w UE.
Jeś li zależ y Ci na tym, aby traktować Cię jak goś cia, a nie jednorazowego kupca, to radzę unikać jakiejkolwiek wspó ł pracy z tym hotelem.
W listopadzie 2014 zarezerwował am trzy pokoje, obsł uga dobra, szef kuchni bardzo mi się podobał . Minusy: Nie był o ciepł ej wody. Ale ogó lnie doś wiadczenie był o dobre.

W zwią zku z tym pod koniec wrześ nia 2015 roku zarezerwował am ró wnież dla naszej firmy trzy pokoje na trzy noce od 24.11 do 27.11. Tydzień przed terminem wjazdu i w dniu planowanego wjazdu (już trzy razy) dzwonili do mnie z wyjaś nieniem, czy przyjedziemy. Za każ dym razem potwierdzał em, ró wnież w zamian otrzymał em potwierdzenie, ż e wszystko jest w porzą dku z naszą rezerwacją . Moje pytanie i odpowiedź administratora był y bardzo jasne.
20 minut przed przyjazdem do hotelu zadzwonili do mnie i powiedzieli, ż e w hotelu nie ma miejsc! Podczas gdy ja odwoził em dwó ch moich zagranicznych kolegó w do zarezerwowanego hotelu z lotniska (potwierdzony przez rezerwację telefoniczną niecał ą godzinę temu)!
Nie otrzymał em jednoznacznej odpowiedzi, odszkodowania i jakichkolwiek przeprosin. Zdaniem administratora hotelu nie ma w tym ż adnej winy!
Wedł ug osoby z obsł ugi hotelu: hotel dokonał wię cej rezerwacji niż liczba pokoi. Tym samym dokonują c wyboru w kierunku szybkich pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар