Komentarz

Pisemny: 20 wrzesień 2011
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2011
Drogi Ilji Nikoł ajewiczu, przepraszam, ż e nie oddzwonił eś w umó wionym terminie. Powodó w był o kilka: po pierwsze, nasza sł uż ba bezpieczeń stwa i gł ó wny administrator przez nastę pny tydzień szukali w bazie danych obudowy aparatu, a ja nie miał em dla ciebie ż adnych pocieszają cych wiadomoś ci. Po drugie, po raz pierwszy mamy do czynienia z sytuacją utraty rzeczy osobistych wczasowiczó w i w zwią zku z tym nasze doś wiadczenie w tej sprawie nie jest tak duż e. Niestety dzisiaj stał o się oczywiste, ż e sprawa nie został a odnaleziona. W imieniu hotelu oferuję Pań stwu odszkodowanie za stratę lub moż liwoś ć zaksię gowania tej kwoty na koncie u nas, jeś li planujecie odwiedzić nasz hotel w przyszł oś ci, nawet pomimo wyją tkowo nieprzyjemnej dla nas sytuacji. Jeszcze raz przepraszam. Skontaktuję się z Tobą w celu wyjaś nienia Twojej decyzji w sprawie proponowanych opcji rekompensaty. Z poważ aniem, dyrektor generalny eko-hotelu „Romanov Les”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał