Szorstkie nastawienie

Pisemny: 26 marta 2019
Czas podróży: 25 marta 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
25 marca 2019 r. o godz. 9.20 na terenie hotelu Riviera, któ ry jest czę ś cią kompleksu hotelowo-rozrywkowego Kazanskaya Riviera, znajdują cego się w Kazaniu, ul. Fatykha Amirkhan 1, z powodu nieprzestrzegania art. 11 ustawy federalnej „Przepisy techniczne dotyczą ce bezpieczeń stwa budynkó w i konstrukcji”, a mianowicie braku znaku „Mokra podł oga” po czyszczeniu na mokro lokalu, upadł em i zł amał em się promień mojej prawej rę ki z przemieszczeniem w trzech miejscach. Nastę pnie wezwano karetkę i zabrano mnie do Szpitala Klinicznego nr 7 w Kazaniu, gdzie udzielono niezbę dnej pomocy i udokumentowano obraż enia. Pomoc personelu hotelowego w udzielaniu pierwszej pomocy nie został a udzielona, ​ ​ nie byli zainteresowani stanem.
Po otrzymaniu wniosku o kontuzji, o godzinie 15.00 tego samego dnia wró cił em do hotelu Riviera i zł oż ył em pozew przeciwko dyrektorowi wykonawczemu M. A. Davydova, dostę pna jest kopia roszczenia. Po otrzymaniu roszczenia wyszedł do mnie mę ż czyzna, przedstawiają c się jako prawnik hotelowy. Ten pracownik pró bował mnie przekonać , ż e tabliczka jest gdzie indziej, a oni nie dbają o przestrzeganie przepisó w bezpieczeń stwa konsumentó w. Mę ż czyzna był niegrzeczny, podczas rozmowy pró bował wywierać presję moralną , aby odmó wić odszkodowania za kalectwo i uszczerbek moralny, starał się zrzucić cał ą winę na mnie, nie zaprzeczał faktowi upadku. Pozwolił em sobie powiedzieć : „Nie jesteś pierwszy, nie jesteś ostatnim”. Istnieje nagranie wideo z rozmowy. Na zakoń czenie rozmowy obiecał udzielić pisemnej odpowiedzi na skargę w terminie okreś lonym w aktach regulacyjnych, w któ rym zostanie udzielona odpowiedź na roszczenie o naprawienie szkody moralnej i fizycznej.
Moment upadku nastą pił w obecnoś ci dwó ch ś wiadkó w, istnieje pisemny dowó d z zeznań . Zeznania potwierdzają , ż e w strefie upadku i najbliż szej dostę pnoś ci wizualnej nie był o znakó w „mokrej podł ogi”.

Dzisiaj 26 marca 2019 roku udał am się do kliniki w miejscu zamieszkania, gdzie został am ponownie zbadana i kontuzja został a potwierdzona.
W zwią zku z cał kowitym nieprzestrzeganiem wymogó w bezpieczeń stwa przez personel Hotelu Riviera utracił em zdolnoś ć do pracy na okres powyż ej 6 tygodni, nie mam moż liwoś ci angaż owania się ani w dział alnoś ć zawodową , ani twó rczą , był em zmuszony do odwoł ać urlop z rodziną i wró cić do domu z rodziną , pilnie kupują c bilety powrotne na nastę pny termin na wł asny koszt. Poniosł am już wydatki na leki, wizyty u lekarzy, konsultacje prawne. Z powodu zaniedbań personelu odwoł ano urlop cał ej mojej rodziny, wyrzą dzono poważ ne szkody moralne zaró wno mnie, jak i mojemu mał oletniemu wnukowi, któ ry przez kilka dni po zdarzeniu nie był w stanie wró cić do normalnoś ci.
W zwią zku z brakiem dalszej reakcji i przeprosin ze strony personelu hotelowego bę dę zmuszony skontaktować się z Rospotrebnadzorem ze skargą dotyczą cą nieprzestrzegania przez personel Hotelu Riviera wymogó w bezpieczeń stwa, w wyniku czego został em cię ż ko ranny. Bę dę ró wnież domagał się odszkodowania za szkody w są dzie w miejscu zamieszkania, zgodnie z art. 1085 Kodeksu cywilnego Federacji Rosyjskiej i zgodnie z art. 15 „O ochronie praw konsumentó w”.
Wieczorem 26 marca nikt z hotelu nie skontaktował się ze mną . Jeż eli sytuacja zostanie rozwią zana w postanowieniu przedprocesowym, zmienię recenzję .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał