Okropna obsługa klienta, niezgodność

Pisemny: 17 listopad 2015
Czas podróży: 29 październik — 1 listopad 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Pokó j został zarezerwowany z prawie miesię cznym wyprzedzeniem, warunki i cena uzgodnione. Po przybyciu do recepcji wszystko został o zmienione, zapewniają c tylko czę ś ciową zniż kę . Pisemna apelacja do niczego nie doprowadził a - począ tkowo zgodzili się , ż e został a obliczona nieprawidł owo, powiedzieli, ż e przekazali informację , obiecali rozwią zać problem i skontaktować się , ale potem po prostu zaczę li to ignorować . W obliczu naruszenia oferty publicznej. Bardzo demonstracyjne podejś cie do klientó w.
Ś niadanie jest wliczone w cenę pokoju. Bufet jest raczej przecię tny, na przykł ad tylko jeden rodzaj sera i kieł basy. Wszystko jest gotowane daleko od poziomu restauracji. Ze wzglę du na niedział ają cy ekspres był y kolejki do drugiego, musieliś my tracić czas, dł ugo czekać . Nie do koń ca terminowo uzupeł niali ró wnież wyschnię te produkty, musieli zadowolić się tym, co mieli.
W weekendy wielu ucznió w przyjeż dż a do hotelu na wycieczki. Tł umy dzieci pozostawionych samym sobie, pę dzą ce po korytarzach, krzyczą ce i trzaskają ce drzwiami, oczywiś cie nie rozjaś nią wakacji.

Jeś li palisz, bę dziesz musiał zejś ć i wyjś ć do samego wejś cia do hotelu, prawie na ulicę .
W pokojach nie da się otworzyć choć by mał ego okna - wszystko jest szczelnie zamknię te.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał