przerażenie

Pisemny: 14 wrzesień 2012
Czas podróży: 17 — 20 sierpień 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Niestety ten hotel nie ma już ż adnych zalet (byli stał ymi klientami). Wyszedł nawet z kategorii „przecię tnych, ale niedrogich” hoteli. Minusy przeważ ają nad wszystkim, a lepiej zapł acić za bardziej rozsą dny pensjonat niż psuć sobie wakacje w otoczeniu z dala od nieprzyjaznej obsł ugi, pł acić za niewygodną lokalizację , bliskoś ć wą tpliwych osobowoś ci i obsł ugę na poziomie „sł uż y sobie, ale jeś li ci się nie podoba - odejdź ” z przejś ciem do chamstwa i cał kowitego lekceważ enia klienta. Kiedyś ł adny, nowiutki motel z ciekawą koncepcją zamienił się w burdel niskiej jakoś ci ze wszystkimi konsekwencjami dla burdelu.
Podsumowują c, ten hotel to totalna poraż ka. Podrę cznik dla uczestnikó w branż y hotelarskiej „jak tego nie robić ”.
Brak jakiejkolwiek obsł ugi, niegrzeczny personel ignorują cy proś by i skargi (ró wnież mś ciwy, co jest naprawdę fajne), brak sprzą tania w pokoju (no, tylko jeś li poprosisz, czyli zaż ą dasz, moż e), moż e być gł oś no ( pijane firmy gop, któ re czują się suwerennymi wł aś cicielami) itp. Wydaje się , ż e menedż erom hoteli wygodniej i bardziej opł aca się przycią gną ć zupeł nie okreś loną klientelę , do któ rej nie chcę zaliczać siebie ani nikogo, kogo znam. Szkoda pienię dzy wydanych i zepsutego wypoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał