Wszystkim to się podobał o. sprawny i przyjazny personel na ś niadanie dania wybieracie sami odpowiednio, wszystko był o przyjemne i był o tak jak powinno pokó j jest czysty, ma wszystko, czego potrzebujesz
… Już ▾
Wszystkim to się podobał o.
sprawny i przyjazny personel
na ś niadanie dania wybieracie sami odpowiednio, wszystko był o przyjemne i był o tak jak powinno
pokó j jest czysty, ma wszystko, czego potrzebujesz
sprawny i przyjazny personel
na ś niadanie dania wybieracie sami odpowiednio, wszystko był o przyjemne i był o tak jak powinno
pokó j jest czysty, ma wszystko, czego potrzebujesz
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
bardzo niezadowolona z usł ug administratora Anieli, jest to osoba, któ ra nie umie sł uchać jak traktuje się klientó w w myś l sformuł owania: Klient zawsze się myli. Prosimy kierownictwo o zwró cenie uwagi na naszą proś bę . (mieliś my proś by o usunię cie pewnych niedogodnoś ci podczas wizyty 7 marca, a ponieważ chcieliś my je wyeliminować , POPROSILIŚ MY O PODWYŻ SZENIE TEMPERATURY W HAMAMU, za co najpierw otrzymaliś my wyrzuty, ż e walczymy, potem odmowę wizyty i skargę ksią ż ka.
… Już ▾
bardzo niezadowolona z usł ug administratora Anieli, jest to osoba, któ ra nie umie sł uchać jak traktuje się klientó w w myś l sformuł owania: Klient zawsze się myli. Prosimy kierownictwo o zwró cenie uwagi na naszą proś bę . (mieliś my proś by o usunię cie pewnych niedogodnoś ci podczas wizyty 7 marca, a ponieważ chcieliś my je wyeliminować , POPROSILIŚ MY O PODWYŻ SZENIE TEMPERATURY W HAMAMU, za co najpierw otrzymaliś my wyrzuty, ż e walczymy, potem odmowę wizyty i skargę ksią ż ka.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
• 1
Tatyano, jak rozumiem, podobno pracujesz tam jako kelnerka w restauracji, nie do koń ca rozumiał am, o czyich twarzach tu piszesz i co był o ciekawego w naszym chamskim zachowaniu? Czy to, ż e odkryli, ż e zostaliś my oszukani w bezczelny sposó b, czy ż e poprosili o naczynia do jedzenia? któ ry nam nieś li przez 40 minut, a jedzenie był o zimne, a przy są siednim stoliku mł odzieniec w ogó le nie czekał i zaczą ł jeś ć rę koma.
… Już ▾
Tatyano, jak rozumiem, podobno pracujesz tam jako kelnerka w restauracji, nie do koń ca rozumiał am, o czyich twarzach tu piszesz i co był o ciekawego w naszym chamskim zachowaniu? Czy to, ż e odkryli, ż e zostaliś my oszukani w bezczelny sposó b, czy ż e poprosili o naczynia do jedzenia? któ ry nam nieś li przez 40 minut, a jedzenie był o zimne, a przy są siednim stoliku mł odzieniec w ogó le nie czekał i zaczą ł jeś ć rę koma. I powiedz swojemu drogiemu wł aś cicielowi hotelu, ż e hotel powinien mieć ką cik konsumencki ze wszystkimi niezbę dnymi dokumentami, nawiasem mó wią c, w Dombai znany jest z chamskiego zachowania (mó wili miejscowi), jest „wielkim szefem”, pracuje w dziale antybandytó w, chyba niezł a pensja, bo zbudował taki hotel.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Pojechaliś my 19 stycznia 2011 roku firmą.4 osobową . Zatrzymaliś my się w tak zwanym Grand Hotelu, tak reklamowanym tutaj na miejscu. Mieszkaliś my w junior suite, "droga wysokiej jakoś ci hydraulika" po prostu spadł a nam na oczach, podgrzewany wieszak na rę czniki był lodowaty, baterie ledwo się nagrzewał y.
… Już ▾
Pojechaliś my 19 stycznia 2011 roku firmą.4 osobową . Zatrzymaliś my się w tak zwanym Grand Hotelu, tak reklamowanym tutaj na miejscu. Mieszkaliś my w junior suite, "droga wysokiej jakoś ci hydraulika" po prostu spadł a nam na oczach, podgrzewany wieszak na rę czniki był lodowaty, baterie ledwo się nagrzewał y. Ale to wszystko są kwiaty. Wieczorem w hotelowej restauracji czekali na swoje zamó wienie (mię so i ziemniaki) przez 1 godzinę , 20 minut. w efekcie przyniesiono nam cudze zamó wienie, potem przynieś li nasze ziemniaki gotowane, pokryte czarnymi plamami, a mię so podobne do soli, sztuć ce i chleb niesiono jeszcze przez 30 minut, kucharz generalnie o sał atce zapomniał . Przynieś li rachunek, na wszelki wypadek, gdybyś my go policzyli, okazał o się , ż e zostaliś my policzeni jako plus 500 rubli, chcę zauważ yć , ż e z jakiegoś powodu ten hotel nie ma księ gi reklamacyjnej i ką cika konsumenckiego ze wszystkimi niezbę dnymi dokumenty. Jak dowiedzieliś my się na dzień wł aś ciciel tej instytucji-wcześ nie. 6 wydział (wydział do walki z bandytyzmem) r. KChR i mó wią , ż e nie dba o prawa, prawa i skargi wczasowiczó w. Ten hotel to kompletny bał agan. . Sam wł aś ciciel, któ ry przyjechał pó ź niej, powiedział , ż e nie przejmował się naszymi reklamacjami i jeś li coś im nie odpowiada, to mó wią , ż e wyrzucą to gdzie indziej i wytł umaczył nam naiwnie, ż e Karaczajo-Czerkiesja jest, widzisz , „osobne pań stwo i skarga mó wisz, ż e nie ma nikogo, podobno chciał em napluć zaró wno księ gę skarg, jak i dokumenty, któ re mam powiesić przy wejś ciu. „My sami jesteś my z Krasnodaru i nie jesteś my przyzwyczajeni do takich komunikacja, zwł aszcza w hotelu o tak gł oś nej nazwie. Przyjedź cie do nas Panowie Czerkiesi, spotkamy Was też na Kubanie wedł ug wł asnych zasad.
Tak jak
Lubisz
• -3
droga ANNO lub IRINO! Twoje uwagi to zupeł ne kł amstwo, mieszkał am wtedy w hotelu i był am w restauracji w czasie wydarzeń , któ re opisujesz. W restauracji jedliś my cał y czas i byliś my bardzo zadowoleni z tego jak nas nakarmili, a jeś li nie starczył o Ci pienię dzy na opł acenie rachunku, to niesł uszne pomó wienie !!!!!!!!!!! ! ! Wł aś ciciel hotelu traktował cię z szacunkiem, w przeciwień stwie do tego, co zrobili ci gdzie indziej, „po prostu wypchali sobie twarze” za twoje chamskie zachowanie, a ty wzią ł eś to za sł aboś ć i jesteś gotowy rzucać bł otem w najlepszy hotel dombay, ja' Nie jestem pierwszym, któ ry odpoczywa w nim raz po raz zadowolony!.
… Już ▾
droga ANNO lub IRINO! Twoje uwagi to zupeł ne kł amstwo, mieszkał am wtedy w hotelu i był am w restauracji w czasie wydarzeń , któ re opisujesz. W restauracji jedliś my cał y czas i byliś my bardzo zadowoleni z tego jak nas nakarmili, a jeś li nie starczył o Ci pienię dzy na opł acenie rachunku, to niesł uszne pomó wienie !!!!!!!!!!! ! ! Wł aś ciciel hotelu traktował cię z szacunkiem, w przeciwień stwie do tego, co zrobili ci gdzie indziej, „po prostu wypchali sobie twarze” za twoje chamskie zachowanie, a ty wzią ł eś to za sł aboś ć i jesteś gotowy rzucać bł otem w najlepszy hotel dombay, ja' Nie jestem pierwszym, któ ry odpoczywa w nim raz po raz zadowolony!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Pojechaliś my 19 stycznia 2011 roku firmą.4 osobową . Zatrzymaliś my się w tak zwanym Grand Hotelu, tak reklamowanym tutaj na miejscu. Mieszkaliś my w junior suite, "droga wysokiej jakoś ci hydraulika" po prostu spadł a nam na oczach, podgrzewany wieszak na rę czniki był lodowaty, baterie ledwo się nagrzewał y.
… Już ▾
Pojechaliś my 19 stycznia 2011 roku firmą.4 osobową . Zatrzymaliś my się w tak zwanym Grand Hotelu, tak reklamowanym tutaj na miejscu. Mieszkaliś my w junior suite, "droga wysokiej jakoś ci hydraulika" po prostu spadł a nam na oczach, podgrzewany wieszak na rę czniki był lodowaty, baterie ledwo się nagrzewał y. Ale to wszystko są kwiaty. Wieczorem w hotelowej restauracji czekali na swoje zamó wienie (mię so i ziemniaki) przez 1 godzinę , 20 minut. w efekcie przyniesiono nam cudze zamó wienie, potem przynieś li nasze ziemniaki gotowane, pokryte czarnymi plamami, a mię so podobne do soli, sztuć ce i chleb niesiono jeszcze przez 30 minut, kucharz generalnie o sał atce zapomniał . Przynieś li rachunek, na wszelki wypadek, gdybyś my go policzyli, okazał o się , ż e zostaliś my policzeni jako plus 500 rubli, chcę zauważ yć , ż e z jakiegoś powodu ten hotel nie ma księ gi reklamacyjnej i ką cika konsumenckiego ze wszystkimi niezbę dnymi dokumenty. Jak dowiedzieliś my się na dzień wł aś ciciel tej instytucji-wcześ nie. 6 wydział (wydział do walki z bandytyzmem) r. KChR i mó wią , ż e nie dba o prawa, prawa i skargi wczasowiczó w. Ten hotel to kompletny bał agan. . Sam wł aś ciciel, któ ry przyjechał pó ź niej, powiedział , ż e nie przejmował się naszymi reklamacjami i jeś li coś im nie odpowiada, to mó wią , ż e wyrzucą to gdzie indziej i wytł umaczył nam naiwnie, ż e Karaczajo-Czerkiesja jest, widzisz , „osobne pań stwo i skarga mó wisz, ż e nie ma nikogo, podobno chciał em napluć zaró wno księ gę skarg, jak i dokumenty, któ re mam powiesić przy wejś ciu. „My sami jesteś my z Krasnodaru i nie jesteś my przyzwyczajeni do takich komunikacja, zwł aszcza w hotelu o tak gł oś nej nazwie. Przyjedź cie do nas Panowie Czerkiesi, spotkamy Was też na Kubanie wedł ug wł asnych zasad.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz