Jedzenie - osobna smutna piosenka. Codziennie to samo: jeden rodzaj ryby i jeden rodzaj mię sa. Wszystko jest bardzo bez smaku. Nie ma naturalnej kawy.
Personel hotelu jest bez uś miechu i powolny. Podejrzewam. ż e oszczę dzają i pł acą skromnie, bo dobra poł owa robotnikó w to migranci z Azji Centralnej, mó wią cy przecię tnie po rosyjsku. W ogó le nie ma wzmianki o ję zyku angielskim. Ponieważ zdecydowana wię kszoś ć goś ci hotelowych to obywatele Chin, znajomoś ć ję zykó w dla personelu hotelowego nie jest istotna.
Wady masowe:
- stare pokoje, pokoje na 8 pię trze i niż ej został y odnowione, ale nawet w tych pokojach dywan i zasł ony są poplamione w ró ż nych kolorach i rozmiarach, pleś ń w ł azience, szara poś ciel i rę czniki
- ś niadania odbywają się w ogromnym dziale gastronomicznym, jakoś ć potraw jest niska, jakoś ć potraw jeszcze niż sza
- pracownicy nie radzą sobie z pracą (czasami nakł ad pracy jest naprawdę duż y, czasami są po prostu leniwi), dodatkowo na ich twarzach jest wyraź nie napisane, jak zmę czyli się pracą w tym hotelu
- wiecznie zadymione lobby hotelowe