Nie widziałem gorszego hotelu?

Pisemny: 26 może 2011
Czas podróży: 20 — 22 może 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Nigdy nie wyobraż ał am sobie, ż e w takim mieś cie mogą być takie hotele. Nie ma tam już stopy. W hotelu brakuje nawet punktó w sprzedaż y. Aby nał adować telefon komó rkowy, musiał em przesuną ć stó ł i wył ą czyć telewizor z gniazdka. A taki luksus jak para haczykó w w ł azience jest po prostu nieosią galna. W hotelu, zgodnie z najnowszą modą , zamienili klucze na karty chipowe, któ re nie chcą normalnie dział ać , nie mogli dostać się do pokoju przez 40 minut.
Usł uga jest generalnie poniż ej rozsą dnego limitu. Recepcja nie odbiera telefonu, trzeba samemu zejś ć z każ dym mał ym pytaniem. Restauracja to generalnie piosenka, po 20 minutach siedzenia kelner raczył się podejś ć dopiero wtedy, gdy kod przesuną ł się razem do wyjś cia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał