Przeciętny hotel?

Pisemny: 20 sierpień 2015
Czas podróży: 28 lipiec — 4 sierpień 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Zameldowanie trwał o okoł o 30 minut, był o wielu goś ci. Podczas rezerwacji zaznaczyliś my, ż e chcemy pokó j na wyż szych pię trach i ł ó ż eczko dziecię ce. Osiedliliś my się w starym budynku, z widokiem na dziedziniec, w któ rym zawsze dobiegał hał as jakiegoś motoru i bez ł ó ż eczka. Ł ó ż ko został o dostarczone nastę pnego dnia po zgł oszeniu. wi-fi w pokoju był o bardzo sł abe, zniknę ł o.
Atuty hotelu: stosunkowo przestronny pokó j, codzienne wywó z ś mieci i zmiana rę cznikó w w pokoju, zmiana poś cieli co 2 dni. Przyjazny personel, pyszne i urozmaicone ś niadanie, ś wietny sky bar na 18. pię trze.
Wady: duż o komaró w (rozerwana siatka na oknie), sł abe oś wietlenie w pokoju, 15-20 minut spacerem do stacji metra, brak ciepł ej wody przez 2 dni, nieudany stary (wschodni) budynek z dł ugimi niekoń czą cymi się korytarzami .
Podczas rezerwacji należ y wcześ niej okreś lić centralny (zachodni) budynek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał