Złe nastawienie do pacjentów

Pisemny: 30 listopad 2014
Czas podróży: 1 — 7 może 2014
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Cał e dobre zdrowie! Zostawiam swoje wraż enia na temat sanatorium „Rus”. Byliś my leczeni w listopadzie 2013 i maju 2014 (dziecko ma alergię ), przebywaliś my w sió dmym i pią tym budynku. Budynki są ś wież e, wię c nie był o szczegó lnych trudnoś ci z zakwaterowaniem i wyż ywieniem. Trudnoś ci począ tkowo był y z wyznaczeniem procedur - poszliś my na towarzyski. bilet. W domu przepisano nam autonozodę (są to probó wki z kropelkami) i przyjmuje się ją wedł ug okreś lonego schematu. Tu zaczynają się nieprzyjemne rzeczy: kiedy jechaliś my do domu z sanatorium, straciliś my plan przyję cia, ż ał ujemy. W listopadzie 2014 r. Dziecko zachorował o, nie trafił o - nie ma schematu przyjmowania autonosode. Zaczę li dzwonić do sanatorium „Rus”, wyjaś niali obecną sytuację , a potem czekał na nas wpadka: w dziale sprzedaż y kategorycznie odmó wili oddania jakichkolwiek telefonó w. Po trzech! telefonó w, raczyli podać numer telefonu do pł atnego rejestru (w celu przywró cenia schematu autonozodó w potrzebny był jakikolwiek kontakt lekarza lub pielę gniarki). W pł atnym rejestrze - ta sama historia: bez wyjaś nienia przyczyn nie podaje się kontaktó w. Ź le - kiepsko, podali numer telefonu kierownikowi wydział u medycznego - Tatyanie Yuryevnie. Wydawał oby się -. kochanie powinien wiedzieć , jak wzią ć autonosode. Odpowiedź po prostu mnie zszokował a: „Nie mogę ci pomó c” i odł oż ył am telefon. STOSUNEK DO PACJENTÓ W JEST PO PROSTU OBRZYDLIWY! Kiedy jesteś leczony w sanatorium - na jaką uwagę moż esz zwró cić . Gdy tylko opuś cił granice, przestał pł acić pienią dze - w zasadzie nie jesteś dla nich interesują cy, jakiś zwią zek, nie oczekuj pomocy. Jeś li nagle Twoje dziecko zachoruje - nawet nie kontaktuj się , to bezuż yteczne, nie otrzymasz ż adnej porady.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał