Obsługa pod cokołem

Pisemny: 3 lipiec 2018
Czas podróży: 10 — 20 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Hotel La Manche - zewnę trzny poł ysk i design nie odpowiadają treś ci i obsł udze. Kiedy zameldowaliś my się do pokoju, zastał nas czajnik elektryczny z oderwanym ! ! ! na dole, na podł odze, na desce leż ał o zepsute ż elazko - jak rozumieliś my, jedno na cał y hotel, któ rym pokojó wka prasuje poś ciel wł aś nie tam, w efekcie odnieś liś my wraż enie, ż e my mieszkam w pralni szpitalnego oddział u choró b zakaź nych, bo na balkonie pachnie proszkiem do prania i są opary z prasowania. Poś ciel plus w hotelu prana jest w chlorze! ! ! podł oga laminowana w pokoju i na korytarzu. Mimo to karaluchy dobrze mieszkają w ł azience, ś mieci są wynoszone nieregularnie, a pokó j też nie zawsze jest sprzą tany. Niemile zdziwiony napisem na każ dych drzwiach, ż e nie moż na ich zatrzasną ć , inaczej spadną ci na nogi, tego humoru nie zrozumieli. . . Podobno zawiasy trzymane są na zwolnieniu warunkowym, a ż eby zał oż yć normalne drzwi i zamki to ropucha dusi wł aś cicieli hotelu. wł aś ciwie nie ma okolicy, tylko administracja hotelu czę sto pali przy krawę ż niku, w tym pokojó wki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар