Niegrzeczna postawa recepcjonistów, zaniedbane pokoje, ale dobra plaża.

Pisemny: 16 wrzesień 2017
Czas podróży: 10 — 15 wrzesień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Ogromna proś ba o zwró cenie uwagi kierownictwa na pracę recepcjonistki.
Reszta był a zepsuta od pierwszych minut, wystarczył o wejś ć i zadać pytanie o iloś ć pokoi. Wydaje się , ż e pracownicy zapominają , ż e ich bezpoś rednim obowią zkiem jest grzeczne powitanie goś ci i (naprawdę? ! ) pokazanie pokoi. Administratorka Swietł ana, stukają c ję zykiem i cią gle się spieszą c, arogancko raczył a pokazać kilka wolnych pokoi, po któ rych mimo wszystko się osiedliliś my. Bo niestety w tym czasie nie był o innych opcji.
Ró wnież u nas dziewczyna odwró cił a się i wyszł a bez otrzymania niezbę dnych informacji. Tracisz klientó w.

Sam pokó j jest cał kiem normalny. Normalne, jeś li nie masz nic przeciwko temu. Jeś li przyjrzysz się uważ nie: poś ciel jest poplamiona, hydraulika ze ł zami w oczach prosi o dobry ś rodek czyszczą cy, paję czyny na balkonach.
Plusem jest to, ż e ś mieci był y wywoż one codziennie, podobnie jak myte podł ogi. Na korytarzu jest chł odnia, zawsze był a woda.
Przyjemna okolica.
Niedaleko morza! To ogromny i niepodważ alny plus! Plaż a jest ś wietna. Czysto, schludnie. Szopy, kosze, huś tawki, leż akó w wystarczył o dla wszystkich, ale niektó re z nich są doś ć stare.
Gdyby nie te korzyś ci, nigdy bym nie wró cił a. Ten hotel oszczę dza brak innych w pobliż u.
Jak dł ugo? . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар