Zły hotel?

Pisemny: 30 lipiec 2016
Czas podróży: 16 — 26 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel został wybrany ze wzglę du na swoje poł oż enie, niedaleko morza. przyjechał em pó ź nym wieczorem musiał em spać w tym smrodzie!! ! rano wszyscy pracownicy hotelu pró bowali przekonać mnie i moje dziecko, ż e ś mierdzi nie moczem, ale jaką ś chemią!!!!!! ! Dzię kuję Boż e starczył o mi wytrwał oś ci i cierpliwoś ci po bezuż ytecznej perswazji, z dzieckiem przeniesiono mnie do innego pokoju. Czego przeż yliś my w tym hotelu nie ż yczył bym sobie nawet wrogowi! Nie ma ochoty wspominać tej obrzydliwoś ci i doś wiadczać jej raz po raz , reszta w Adler był a zrujnowana. rezerwowaliś my hotel przez booking. com, po powrocie do domu bardzo zaskoczył mnie list z booking. com, w któ rym był o napisane, ż e administracja hotelu Optima Guest House powiadomił a serwis o naszym niezamieszkaniu! To znaczy, nie byliś my w tym czasie w tym hotelu. . . A jak myś lisz, po co to został o zrobione? Tak, ż eby prawdziwe recenzje nie obniż ył y ich fał szywych ocen !!!!!!!!!!!!! ! ! Moi przyjaciele, nie daj Boż e od takich "pensjonató w".
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał