Normalny hotel za takie pienią dze, tylko ż e przy wię kszej liczbie turystó w personel z jakiegoś powodu nie został zwię kszony, przynajmniej w restauracji, a co za tym idzie - brak jedzenia i naczyń .
Dobry stosunek jakoś ci do ceny hotelu. Stosunkowo czysto, z wyją tkiem pł ytek pod prysznicem. Wybó r jedzenia jest niewielki, ale wszystko jest pyszne.
dobry hotel, ale musisz go pozycjonować jako 3-gwiazdkowy. Bardzo mał e pokoje, kabina prysznicowa o wymiarach 50x50 cm - nawet nie wyobraż am sobie jak niektó rzy korzystali z prysznica, w kabinie jest grzyb.
Nie będę tutaj pisał o opóźnieniach lotów, wszyscy już wiedzą o tej „chorobie”. Ale co nie jest jasne, to są powody, dla których turyści są przywożeni na lotnisko 4 godziny przed odlotem. Mój lot był o 7.45, a turyści zostali przywiezieni na lotnisko o 4.15! Osoby z małymi dziećmi, które potem cierpiały prawie 4 godziny na lotnisku - i mogły przespać godzinę w hotelu! Wygląda na to, że Annex Tour celowo stworzył takie niedogodności - bo naprawdę nie lubią turystów i postanowili się z tego wyśmiać!.
Hotel nie należ y do klasy luksusowej, nie wzbudza entuzjazmu, gł ó wny minus to bezuż yteczne sprzą tanie, przez cał y tydzień nigdy nie sprzą tali balkonu, nigdy normalnie nie odkurzali dywanu w pokoju.
Bardzo podobał mi się hotel, jest "dominikań ski smak" Hotel jest bardzo peł ny, ale jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich zaró wno na plaż y, jak i w restauracjach.
Bardzo komfortowy pobyt! Wszystkie opisy są prawdziwe, w pokoju wszystko nowe, dział a, kuchnia wyposaż ona. Wł aś ciciele to bardzo sympatyczni ludzie, ale moż na porozumieć się tylko po angielsku.