nie kontaktuj się, są najlepsze firmy
operator Marina głęboko w nosie, w którym hotelu cię zakwaterować. Najważniejsze jest, aby zdobyć łup, a następnie zadzwonić do klienta, obrazić, ale nie działać. Kiedy spojrzeliśmy na to, który hotel Marinka nam zaoferował, byliśmy oszołomieni: brak dobrych recenzji! Poproszony o zmianę rezerwacji hotelu, w odpowiedzi pojawiły się pierwsze zapewnienia, że to po prostu źli ludzie tak piszą, a następnie w formie otwartej: masz dość pokazywania koni! W końcu już w Turcji trzeba było zapłacić 100$ za najlepszy pokój, nie można było jechać w morze, bo jak napisano w opiniach są połamane talerze i można było zranić stopy, można było pływać tylko z molo i mamy półtora dziecka! no cóż, żeby porozmawiać o samym hotelu: Witamy w ZSRR! Baseny nie są czyszczone, w wyniku czego moje dziecko zaraziło się wirusem tureckiego Coxsackie, mogę zamieścić zdjęcie ale nie dla osób o słabych nerwach! Kuracja potrwa 1 miesiąc! Idź pierwszą drogą dobroczyńców jak Marinka, ale życzę Ci tylko jednego: nie pozwól dziecku zachorować, gdy znajdziesz się za granicą, bo wtedy poczujesz, jak to jest, gdy kamerzysta wrzuci Cię do hymnu, a firma ubezpieczeniowa, z którą dzwonisz Po podłączeniu tego samego operatora, również rzuca się do Ciebie.