Sklep Ponto MK

Niegrzeczność, oszustwo finansowe
Ocena 1110

14 wrzesień 2020Czas podróży: 13 wrzesień 2020
W hotelu Kaila Beach podszedł do nas przedstawiciel sklepu Ponto MK i zaproponował , ż e pó jdzie do ich sklepu, aby obejrzeć produkty skó rzane i futrzane. Nie był o to dla nas interesują ce i dlatego grzecznie powiedzieliś my, ż e przyjedziemy do Ciebie ponownie, jeś li zdecydujemy się pojechać . Potem codziennie pytał nas, czy jedziemy, czy nie. Zawsze mó wiliś my nie. Potem jakby wł ą czał tryb „litoś ci”, mó wią c, ż e od tego zależ y jego pensja itp. , ż e moż emy po prostu przyjś ć , popatrzeć , napić się pysznej tureckiej kawy i wyjś ć . Wyjaś niliś my, ż e nie chcemy, aby ktoś nas trzymał i proponował przymierzenie lub kupienie wszystkiego po kolei, jak to się dzieje na wielu rynkach i w wielu sklepach. Zapewniono nas, ż e tam czegoś takiego nie ma, a ponadto moż na się tam bez problemu targować (do czego na szczę ś cie nie dotarliś my). W koń cu się zgodziliś my.

W wyznaczonym dniu i godzinie dotarliś my na miejsce, z któ rego mieliś my nas odebrać . Tam opró cz nas był y jeszcze 2 osoby (jesteś my 3+1 dziecko).
Zał adowano nas wszystkich do Volkswagena Transportera i zawieziono do tego samego sklepu (mó wiono, ż e jest w samym centrum, co okazał o się , jak nam się wydawał o, daleko od niego). Przy wejś ciu przywitał o nas 2 konsultantó w - jeden dla nas, drugi dla tych 2 osó b. W sklepie pospiesznie udaliś my się na parkiet, aby nie pamię tać wejś cia / wyjś cia. W ś rodku nasz konsultant powiedział , ż e mają.3 pię tra i gdzie. A co najważ niejsze, nie musisz patrzeć na metki, ceny zostaną omó wione pó ź niej przy filiż ance herbaty lub kawy.

Zaczę liś my patrzeć na towary i widzieliś my ceny na towarach, ceny był y bliskie 1000 euro za rzekomo skó rzaną torbę , nie mieliś my czasu, aby zobaczyć , ile kosztują kurtki. A potem konsultantka zaczyna wpychać moją kurtkę , na co powiedział em, ż e tego nie noszę , ale ona nadal zaczyna wpychać i mó wi, ż e to najlepsza rzecz, jaką masz na sobie. Nie noszę takiego zacisku. Tutaj konsultant przechodzi do ofensywy, wpychają c we mnie inne kurtki i nie pozwalają c mi czegoś zobaczyć.
Argumentują c, ż e mają.3000 pozycji, a my sami nic nie znajdziemy.

Poszliś my jeszcze trochę i postanowiliś my odejś ć , bo zdaliś my sobie sprawę , ż e coś tu jest nie tak i lepiej to wyrzucić . Konsultant już zaczą ł być trochę niegrzeczny. Dobrze, ż e przypomnieliś my sobie, gdzie jest wyjś cie i szybko wyszliś my. Na ulicy 3 pracownikó w tego sklepu już nas dogonił o i zaczę ł o być wobec nas niegrzeczne. Co pró bowaliś my jakoś operować , ale ich to nie obchodził o. Potem po prostu zawró ciliś my i wyszliś my. Generalnie byliś my zszokowani, ż e ludzie są po prostu tak hodowani, mimo ż e szybko opuś ciliś my ten sklep. Nigdy nie odwiedzaj tego okropnego sklepu! Kompletne gó wno...mo!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

MIEJSCA W POBLIŻU
PYTANIE ODPOWIEDŹ
Brak pytań