Sklep Ponto MK

Nie przedpłać
Ocena 1110

22 październik 2019Czas podróży: 20 październik 2019
Poszliś my do jednego sklepu z odzież ą skó rzaną , któ ry znajdował się obok naszego hotelu. Nie chcieli nic kupować , tylko popatrzeć , spojrzał em na kurtkę , był a duż a, był a mał a dla mojego mę ż a, postanowiliś my odejś ć , ale potem sprzedawca zaczą ł aktywnie reklamować sklep, to był ten PONTO . Powiedział , ż e dostarczymy za 5 minut, mamy wszystkie rozmiary, uzgodniliś my. Usiadł , powiedział coś do kierowcy i odjechaliś my, wszystko wyglą dał o dziwnie, ale trochę goś cinnie, dopó ki nie wysiadł z samochodu i pomachał do nas. Zwariowaliś my, kierowca powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku, niedł ugo tam bę dziemy.

Przyjechaliś my, podaliś my z rę ki do rę ki i zaczę ł o się . Powiedzieliś my, po co przyjechaliś my, też nie był o rozmiaró w. Ale zaczę li oferować nam wszystko, po prostu wszystko! Mę ż owi podobał a się jedna kurtka na swoim miejscu. Od razu pytamy: ile dasz? My: ile? Dam za 500. My: nie, 250. Zadzwonił jak reż yser, powiedział : nie, zał ó ż my. Odmó wiliś my i podzię kowaliś my. W rezultacie „no có ż , oddamy za 250”.
Ale kurtka nie był a dla nas odpowiednia, zapytaliś my, czy jest wię kszy rozmiar. Có ż , oczywiś cie, ż e jest. Dokł adniej bę dzie we wtorek, wystarczy zostawić depozyt, mieliś my tylko 100 liró w. Jest zdenerwowany: nawet 50 dolaró w? My: nie, tylko 100 liró w (17 USD). Zgodził się . Zadzwonił em do projektanta, spojrzał , powiedział , ż e potrzebuję wię cej, zorientował się , ż e potrzebuję.4 cm szerszy i tyle.

Wcią ż myś leliś my, wokó ł nas był o już.5 osó b, któ re decydował y o wielkoś ci. Potem nawet coś napisaliś my. Powiedzieli, ż e przyjdziemy do sklepu, w któ rym był eś , i przymierzymy tam kurtkę , jeś li nie bę dzie pasować , damy ci pienią dze. Zabrali go z powrotem. Wszystko wydaje się być w porzą dku. Już wtorek. Zadzwonili do nas, przyjechaliś my, zmierzyliś my. To był o zabawne, przyjechał mę ż czyzna z terminalem po kartę . W Mazarin był też kierowca i 3 sprzedawcó w. Có ż , marynarka wyglą da na to, ż e poszerzyli ją w pasie, a już był a dla nas duż a w talii, ale w ramionach pozostał a tak samo ciasna, jak był a.
Mó wiliś my, ż e nie bierzemy, zwracamy pienią dze, dzwonili do dyrektora jakieś.10 razy, dali nam telefon, powiedzieliś my, ż e za tę kwotę weź miemy coś innego. Te: Nie, czekaj.

Zabawne, ż e staliś my się niewidzialni, a oni nie zwracali na nas uwagi, przestali rozumieć rosyjski, a raczej znali go gorzej, cią gle pytał em, weź my pasek za tę kwotę . Ale nie zwracają na mnie uwagi, w sklepie przez minutę nie ma nikogo. W koń cu powiedzieliś my sprzedawcy, ż eby zwró cił pienią dze, on - to nie dla mnie, to dla nich. Jesteś my dla nich. Mó wią nam, trzymaj telefon, zadzwoń , czekaj, przyjdę . Kró tko mó wią c, mą ż spanikował , powiedział , chodź my. Ale w rzeczywistoś ci nikt nie zamierzał nam zwró cić pienię dzy.

Zabawne jest to, ż e kurtka został a faktycznie przerobiona, był o to bardzo zauważ alne, nigdy nie widział em tak absurdalnego rozmiaru, jak osoba z brzuchem, ale z wą skimi ramionami. Wię c jeś li kurtka Ci nie pasuje, GO!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

MIEJSCA W POBLIŻU
PYTANIE ODPOWIEDŹ
Brak pytań