Sklep Ponto MK

Czułe oszustwo
Ocena 1110

20 sierpień 2018Czas podróży: 18 sierpień 2018
Po raz pierwszy w Turcji z rodziną zatrzymaliś my się w Club Insula Resort & Spa, naprzeciwko któ rego znajduje się ten „cudowny” sklep. Ż ał uję , ż e wcześ niej nie czytał em recenzji, wtedy nie napisał bym wł asnej. Generalnie trafiliś my tam prawie przypadkiem, chociaż moja ż ona chciał a zatroszczyć się o kró tką kurtkę na jesień . Bardzo sympatyczny i niezbyt nachalny sprzedawca odebrał nas na ulicy i grzecznie zaprosił do obejrzenia ich asortymentu. Po kilku nieudanych dopasowaniach znaleziono jednak doś ć interesują cy model. Wszyscy już sł yszeli o kwotach na metkach i to jest czysta prawda. Od 1100€ targowaliś my się na 12000? . Otó ż ​ ​ postanowili zatroszczyć się też o coś dla mnie, a goś cinni gospodarze raczyli dzieci i teś ciową pyszną herbatą z granató w. Moja kurtka miał a cenę.1380 €, a przy ł ą cznym zakupie ustaliliś my na 420 $ za wszystko. Kurtka ż ony miał a mał ą wadę zamka (zamek nie pasował dobrze do "psa"), o któ rym mó wiono, ż e zniknie po otarciu metalowego zamka.
Nic nas specjalnie nie niepokoił o, wię c cał kowicie zaufaliś my sprzedawcy. Już w pokoju mał ż onki, po ponownym zmierzeniu kurtki, nie mogł a zapią ć zamka (skó rzana kurtka był a zapinana z obu stron). Postanowiliś my zają ć się problemem nastę pnego dnia, ponieważ czek jest pod rę ką . Przyszli też wieczorem. Nasza proś ba nie został a odrzucona, ale poproszono nas, abyś my poczekali do jutra, bo dziś rzemieś lnicy są zaję ci, a ż eby nie robić wszystkiego w poś piechu, lepiej przyjś ć jutro w porze lunchu i odebrać . Bez wą tpienia wysł uchaliś my historii, postanowiliś my poszukać innej cieplejszej kurtki dla mojej ż ony. A zaję li się i kupili kró tki koż uch z kapturem za 400 $ w cenie 2850 €. Wró ciliś my nastę pnego dnia na lunchu po gotową kurtkę , w któ rej obiecano nam cał kowicie zmienić zamek, na co zaję ł o to trochę czasu. Zamiast tego mistrz wzią ł i odcią ł zawartą w nim czę ś ć „psa” (problem w tym tkwił ) i powiedział , ż e tak pó jdzie. Nasze oburzenie nie miał o granic!
Taki slapstick na NOWEJ rzeczy !! ! Tu jednak wstał nasz sprzedawca, któ ry sprawę wymiany bł yskawicy decydował cał kowicie przez dyrektora sklepu i poprosił o przybycie za godzinę . Ponieważ jesteś my jeszcze na wakacjach i nie był o szczegó lnej ochoty na bieganie, sami umó wiliś my się na wieczó r. Zmieniono piorun, choć nie otrzymaliś my peł nej satysfakcji. Wracają c do pokoju i jeszcze raz przymierzają c marynarkę , guzik w rę kach ż ony rozpadł się , pozostawiają c dziurę w klapie. Uznał am, ż e wystarczy znieś ć tę kpinę i pojechał am w ostatnią wyprawę do sklepu w celu zwrotu tego „produktu”, kropka! Cał y ten sam sprzedawca wzią ł kurtkę i udał się do reż ysera, aby rozwią zać problem powrotu. Zamiast tego kilka minut pó ź niej zwró cili mi kurtkę , mó wią c, ż e guzik jest na swoim miejscu. Ta opcja już mi nie odpowiadał a i zgł osił em zamiar zwrotu pienię dzy, na co otrzymał em odpowiedź , ż e pienię dzy nie zwracają , mogą jedynie wymienić na inny produkt.
Powiedział em, ż e to nie zadział a - zró b 50 $ zniż ki i wydatek, któ ry ró wnież otrzymał em odmowę . Wię c zadzwoń do dyrektora, mó wię . I o Cud, wczorajszy i dzisiejszy mistrz okazał się już dyrektorem, któ ry dał jasno do zrozumienia, ż e ​ ​ konflikt został rozwią zany i odszedł...No có ż , co myś lisz, przecież ty to zrobił eś , zrobił eś ? t odmó wić . Nie był o go tutaj. Wracają c do hotelu, okazał o się , ż e guzik ma inny rozmiar niż ten po drugiej stronie i nie ma moż liwoś ci jego zamknię cia, ponieważ był przynitowany do przodu. Piszę , nie analizują c sytuacji do koń ca, aby ostrzec wszystkich, któ rzy jeszcze jako pierwsi czytają recenzje. Jutro znowu pó jdę do biura tarczy i koniecznie wypiszę się ... ,
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

MIEJSCA W POBLIŻU
PYTANIE ODPOWIEDŹ
Brak pytań