Sklep Ponto MK

objazd
Ocena 1110

19 lipiec 2018Czas podróży: 18 lipiec 2018
Nie wierz w ani jedno sł owo wypowiedziane w Ponto. Pł aszcz dla ż ony wybraliś my 10.07. 2018. Ale potrzebował a wię kszego rozmiaru. Zapewniono nas, ż e w cią gu 2.3 ​ ​ dnia dotrze do nas pł aszcz w odpowiednim rozmiarze. Poza tym był podobno reż yser i podobno krawiec, któ ry wszystko ustala na oko (specjalista wysokiego szczebla). Dostarczona do hotelu 14.07. 2018. Na metce rozmiar jest wię kszy, w rzeczywistoś ci jest o dwa mniejsze. Znowu poszliś my do sklepu. Czekaliś my na naszego konsultanta ok 20 min. Oczywiś cie winna jest fabryka, zostaną zwolnieni itd. Przepraszamy itd. A oto 18.07. Dostarczymy Ci dokł adnie odpowiedni rozmiar. Dziś od 13.00. Rozpoczę ł a się epopeja. Oczekiwania i korespondencji i negocjacji nie opiszę . O godzinie 19.00 dostarczono pł aszcz. Był to rozmiar oryginalny, czyli o jeden rozmiar mniejszy. Musiał em znowu iś ć . Bardzo zainteresowany wysł uchaniem twojego problemu. Mó wisz, a „reż yser”, któ ry już wszystko sł yszał , chodzi po sali. Jednocześ nie każ e nam kontynuować , sł yszę cię.
Niezbyt przyjemne. Natychmiast odmó wili zwrotu pienię dzy. Po raz kolejny odmó wiliś my czekania na odpowiedni rozmiar. Zaproponowali wybó r innego produktu. Nieograniczona cena. Ale potem okazał o się , ż e tylko za kwotę , za któ rą kupiliś my pł aszcz. Generalnie wzię liś my kró tki koż uszek, któ ry za ten sam (jeś li nie mniejszy) moż na był o kupić w Rosji. W ramach rekompensaty wybrali dwa portfele, któ rych w ogó le nie potrzebujemy. Do hotelu dotarliś my o 23.00. Nasza rada. Oszczę dź nerwy i pienią dze. Nigdy nie kupuj niczego od Ponto.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

MIEJSCA W POBLIŻU
PYTANIE ODPOWIEDŹ
Brak pytań