PERSONEL TEGO HOTELU NIE LUBI PRACOWAĆ!

Pisemny: 18 luty 2012
Czas podróży: 18 — 26 styczeń 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Sł yszeliś my wiele dobrych opinii o hotelu od osó b, któ re przebywał y w nim 2-3 lata temu, wię c postanowiliś my zostać tam na obchody chiń skiego Nowego Roku. I to był wielki bł ą d! Tł umy Chiń czykó w, któ rzy wiedzą , jak wypeł nić cał ą przestrzeń hał asem i brakiem minimum taktu, psuł y wraż enie, ale to nie jest problem z zarzą dzaniem hotelem, a po prostu ogromny minus. Problem hotelu tkwi w zwyczajowej niechę ci personelu, nie sł uż ą tak ź le w ż adnym kraju Azji Poł udniowo-Wschodniej, gdzie miał em szczę ś cie odwiedzić . W poró wnaniu z innymi krajami Azji Poł udniowo-Wschodniej ceny nie są tu mał e, ale atmosfera jest jak w zwykł ej jadł odajni. pokoje są obrzydliwie posprzą tane (tylko warstwa kurzu, nawet na lampie na stoliku nocnym), akcesorió w ł azienkowych praktycznie nie uzupeł nia się , a jak zostawili szlafroki do zmiany, przynieś li jeden, po poproszeniu o przyniesienie drugiego, wzią ł pierwszy (dopiero po skontaktowaniu się z rosyjskim kierownikiem sprzedaż y Nadież dą dostaliś my szlafroki, ale sami musieliś my wzią ć ż ele pod prysznic i szampony podczas sprzą tania, a $ na ł ó ż ku niczego nie zmienia. Osobno chciał bym bardzo podzię kować Nadież dzie, bez jej pomocy reszta w tym hotelu był aby cał kowicie zrujnowana. dziewczyna starał a się maksymalnie ulepszyć nasz pobyt, albo dzwonią c do osó b odpowiedzialnych za rozwią zanie problemu, albo po prostu przez mił ą komunikację i porady, gdzie iś ć na obiad, gdzie coś kupić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał