Podwójne wrażenie

Pisemny: 2 październik 2009
Czas podróży: 26 marta — 5 kwiecień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Trudno mi ocenić , czyja to wina, ale wraż enia z tego hotelu są takie same: cena nie doró wnuje jakoś ci! To jest nasze gł ó wne wraż enie i to z cał ej naszej podró ż y do Malezji. Oczywiś cie najprawdopodobniej jest to wina touroperatoró w, ich agentó w i ró ż nych poś rednikó w, któ rzy uczestniczą w ł ań cuchu „hodowcó w” w branż y turystycznej : -)))
Ale my sami jesteś my winni.
Wszyscy, turyś ci, uważ amy, ż e pienią dze, któ re zapł acimy (a czę sto i duż o pienię dzy, jeś li liczyć ) zagwarantują , ż e wszystko zostanie dla nas zrobione w najwyż szej klasie. Czę sto tak nie jest. I moż na z tego wycią gną ć wnioski.

Dobra, to cał a woda...
wedł ug hotelu:
obszar jest mał y
nic do zrobienia (brak wydarzeń sportowych)
mini klub dla dzieci - nie!

baseny - dwa (a jeden po kolana : -))))
ś niadanie jest dobre?
bary są strasznie drogie!
SPA - dobre
liczby - nie wiem
mieszkał em w willi - wille są szykowne, ALE UWAGA:
tylko 5 willi jest naprawdę z widokiem na morze.
Pamię taj, aby okreś lić , któ ra linia willi. widok na morze lub nabrzeż e
w tym hotelu widok na morze - nie oznacza prawdziwego widoku na morze, ale oznacza - zwró cony w stronę morza : -)))))
Ś mieszny!
ale nie do koń ca, gdy zapł acił eś za to okoł o 20 tysię cy dolaró w!!!!

Ktoś pł akał , ale my się ś miejemy!
Mamy poczucie humoru.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał