Pokoje wymagają remontu, choć ogó lnie nie jest ź le. Pokoje pachną wilgocią , w tym kanapą , ale jeś li zostawisz ją do wietrzenia przez cał y dzień , zapach zniknie i oczywiś cie nie moż esz nic poł oż yć na sofie (czas ją wymienić ). Drzwi do ł azienki zaprojektowano tak, abyś mó gł albo otworzyć drzwi, albo usią ś ć na toalecie. Drzwi do kabiny prysznicowej zaprojektowano tak, aby woda wypł ywał a z kabiny prysznicowej. W pokoju nie ma kapci, są szlafroki, deska do prasowania i ż elazko. Z powodu pandemii nie ma dystrybutoró w alkoholu. Sen w naszym pokoju (755, z bocznym widokiem na morze i zatokę - przepię kny widok) z doskonał ymi poduszkami, był okropny, a raczej spać praktycznie nie był o, bo z baru naprzeciwko od wieczora do rana muzyka wrzasną ł szaleń czo i droga przechodzi w pobliż u. Muzykę sł ychać nawet przy zamknię tym balkonie, a to 7 pię tro (nie wspominają c o tym, ż e wszyscy przyszli pooddychać ś wież ym powietrzem, a nie wilgocią pokoju). Skontaktowaliś my się z recepcją - wiedzą o problemie, ale nie chcą się nim zajmować . Jak na hotel na tym poziomie jest to oburzają ce! Musisz wię c zrozumieć , ż e wszystkie pokoje od 1 do 8 pię tra z bocznym widokiem na morze i zatokę to pokoje, któ re mają wspaniał y widok panoramiczny, ale nie moż na tam spać . Podejrzewam, ż e jest jakiś konflikt mię dzy wł aś cicielem baru a hotelarzami (cierpi nie tylko ten hotel), ponieważ muzyka wł ą cza się okoł o 22.00 i wył ą cza się okoł o 8.30, zgodnie z harmonogramem. Podmiana numeru też bę dzie problematyczna, wszystko co nam zaoferowano i za dopł atą , w tym był o jeszcze gorzej. . Informujemy, ż e prawie wszystkie pokoje na 8 pię trze (opró cz kilku z widokiem na morze) nie posiadają balkonu.
Jedzenie w hotelu jest ogó lnie dobre. Opró cz restauracji gł ó wnej znajduje się.5 restauracji a la carte, któ re moż esz odwiedzić bez rezerwacji nieograniczoną liczbę razy. Jedzenie w gł ó wnej restauracji jest dobre, ale w poró wnaniu do Riu Palace Riviera Maya (odpoczywano w maju 2021) mniej zró ż nicowane i mniej.
Usł uga jest specyficzna od recepcji po plaż ę . Wszystko ma na celu wymuszenie napiwku. Na przykł ad rano na plaż y nie ma parasoli i dopó ki nie poprosisz o nie na plaż y, nie bę dą , chociaż normalnie powinieneś przyjś ć na plaż ę i już powinny być parasole. Oczywiś cie nie masz obowią zku dawania napiwkó w, on i tak niechę tnie przyniesie Ci parasol, tak jak kelner niechę tnie (bez napiwku) przyniesie Ci koktajl lub w gł ó wnej restauracji z napiwkiem bę dziesz miał super obsł ugę i stolik bliż ej morza, a jeś li bez napiwku to w niektó rych przypadkach zostaniesz poinformowany, ż e stoliki bliż ej morza są już zaję te. Oczywiś cie, jeś li dasz napiwek, plotka o tobie dociera do wszystkich i jesteś witany jak tubylec. Jestem za napiwkami (zgadzam się.1-5 dolaró w to drobiazg), ale wolę je dawać na ż ą danie serca, a nie pod przymusem kupowania przychylnoś ci opiekunó w. To nie powinno mieć miejsca w hotelach na tym poziomie!
Plaż a nie jest duż a, ale jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich i leż akó w o każ dej porze (nie trzeba poż yczać rano). Morze jest czyste - podstawy glonó w, w przeciwień stwie do morza po drugiej stronie mierzei. Kupcy spacerują po plaż y, ale nie są nachalni.
Ś wietny aqua aerobik (z doś ć poważ nym obcią ż eniem) i siatkó wka, zabawna animacja przy basenie. Dzię kuję Gabrielli i innym animatorom. Jesteś wspaniał y!
Hotel bardzo stara się chronić przed COVID-19 - wszyscy noszą maski, wszystko jest wyprane, wyczyszczone, zdezynfekowane, bez masek nie mają wstę pu do restauracji i lobby, codziennie przy wejś ciu do restauracji sprawdzana jest temperatura.
Od Ciebie zależ y, czy pó jdziesz do tego hotelu, czy nie, ale jeś li tam pojedziesz, polecam tylko pokoje z bezpoś rednim widokiem na morze.
1) Terytorium hotelu jest bardzo mał e, praktycznie nie ma.
2) W pokojach są karaluchy, choć nie biegał y w tł umie, ale zmiaż dż ył y kilka kawał kó w.
3) W restauracjach na kolację należ y dokonać wstę pnej rejestracji z dwudniowym wyprzedzeniem.
4) Hotel jest gę sto zaludniony dookoł a, chociaż w zasadzie był o wystarczają co duż o miejsca.
5) Pas plaż y jest wą ski, moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, ale najlepsze są zaję te od rana do wieczora.
6) Po obiedzie sł oń ce zaczyna zachodzić gdzieś za hotelem i po poł udniu prawie cał y pas plaż y pokrywa cień z hotelu.
7) Jest jacuzzi, ale woda w nim jest gorą ca 40 stopni i bardzo chlorowana, nie da się pł ywać .
8) Hotel zna rosyjski na poziomie Cześ ć Jak się masz. Nie ma nic po rosyjsku, kanał y, menu, w spa bardzo się starają sprzedać ci swoje usł ugi, ale nic nie mogą zrobić z ję zykiem. Swoją drogą , dotyczy to cał ego kurortu, nawet w sklepach, kiedy mó wisz poś piech, przestań pró bować Cię namawiać . Mó wią dobrze po angielsku, francusku, hiszpań sku.
9) cerata nie jest zbyt wygodna do spania na materacu, w pokoju nie ma szlafrokó w i kapci.
10) przedpotopowy sejf na kluczu, klucze do naszego sejfu mieli znajomi z są siedniego pokoju, a nasz do swojego. Moż e tak się stał o, ale postanowili nie ryzykować .
Od profesjonalistó w:
1) Niezł a lokalizacja hotelu, prawie wszystko znajduje się w odległ oś ci spaceru.
2) Cichy, przestronny.
3) Wi-Fi w recepcji w holu gratis
4) Morze jest niesamowicie turkusowe.
5.2 baseny przy jednym animatorze pracują cał y dzień
6) kelnerzy oferują napoje na cał ym terytorium i na plaż y.
7) nie ma pijakó w, mał e dzieci nie biegają pod nogami, ty odpoczywasz.
8) jedzenie 10 punktó w napoje też
9) sprzą tanie codziennie zmiana poś cieli co trzy dni rę czniki codziennie, mini bar codziennie ekspres do kawy w pokoju
10) Wieczorem na uwagę zasł uguje program pokazu
11) Moż liwoś ć odwiedzenia pobliskiego hotelu Rio Cancun, nie moż emy ich odwiedzić , dotyczy to mł odzież y, wieczorami mają dyskoteki.
11) Sejf w pokoju gratis
12) Obecnoś ć balkonó w we wszystkich pokojach.
13) Klimatyzator + wentylator
14) Na podł odze kostkarka do lodu
15) Obsł uga pokojowa 24 godziny
16) moż liwoś ć zamó wienia wyż ywienia w pokoju.
17) ż elazko i deska do prasowania.
18) wszystkie restauracje A la Carte, wszystkie bary w hotelu są bezpł atne, mini bar ró wnież w pokoju.
19) nieobecnoś ć obcych w hotelu i na plaż y.
PS Wieczorem na kolację obowią zuje dress code dla panó w, szorty, koszulka, klapki, spodnie dresowe nie są dozwolone, wię c pomyś l o tym, ż eby twó j mę ż czyzna miał coś na obiad : ) Panie też są eleganckie w sukniach wieczorowych, ale to jest opcjonalne : ) Generalnie hotel godny uwagi! Polecam jeś li zdecydujecie się na wypoczynek w Cancun! Mił ego pobytu!
PS Wszystko napisane powyż ej to moja osobista opinia. Dlatego nie widzę sensu w argumentowaniu powyż szego.