Plus, że pierwsza linia, serwis - 0, bardzo mała liczba

Pisemny: 19 wrzesień 2021
Czas podróży: 11 — 19 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Spotkał em się , ustalił em o 12 wieczorem, oddają c klucze i pokazują c pokó j. Do morza 2 min. I na tym koń czą się dobre rzeczy. Trzeciego dnia naszego pobytu o 6-30 rano zaczę li nas przenosić do innego pokoju. Z wielkim skandalem dowiedzieliś my się , ż e w momencie naszego przyjazdu nasz standard był zaję ty, a oni dali nam lepszy i zapomnieli o tym ostrzec. Potem pojawił y się groź by ze strony przewodnika i ż ą dania dopł aty za pokó j. Kilka osó b rezerwuje jeden pokó j, a nastę pnie przenosi je do innych hoteli na 1 lub 2 dni. Kró tko mó wią c, dzień był zmarnowany. Obezwł adniony w malutkim standardzie na 1 pię trze. Pokó j ma wszystko, ale jest baaaardzo mał y i pewnego dnia nie był o wody, a kanalizacja strasznie ś mierdział a. Rę czniki i poś ciel nigdy nie był y zmieniane. Zero usł ugi! W dniu wyjazdu panią trzeba był o zawieź ć do autobusu na gó rze. A oto kontrola: weszliś my na gó rę , cią gną c ze sobą walizki. Lepiej wybrać inny hotel i inną firmę turystyczną !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał