Wybraliś my wedł ug opinii, zameldowanie poszł o fatalnie - czekaliś my 3 godziny, po czym okazał o się , ż e pokó j nie jest w najlepszym stanie. Podobał o się - ś wietna lokalizacja hotelu, ś wietny design. Ś niadania obfite, ale monotonne, moż e nieź le jak na 3-4 dni pobytu, po tygodniu obrzydliwe.
… Już ▾
Wybraliś my wedł ug opinii, zameldowanie poszł o fatalnie - czekaliś my 3 godziny, po czym okazał o się , ż e pokó j nie jest w najlepszym stanie.
Podobał o się - ś wietna lokalizacja hotelu, ś wietny design.
Ś niadania obfite, ale monotonne, moż e nieź le jak na 3-4 dni pobytu, po tygodniu obrzydliwe.
Nie podobał o się:
1. Usł uga;
2. Brak sprzą tania w pokojach;
3. Pokoje, jak na roczny hotel 5*****, zaniedbane i niewykoń czone;
4. Personel w jakiś sposó b odpowiada na komentarze, ale nie reaguje;
5. Kwiaty na tarasie wyschł y, stan w ogó le nie odpowiada obrazowi reklamowemu;
6. Przegrody, nawet symboliczne, mię dzy pokojami „Widok na morze” ró wnież nie zapewniają prywatnoś ci;
7. Pleś ń pod prysznicem na suficie;
8. Jacuzzi nie ma przył ą cza do spuszczania i uzupeł niania wody, wydaje mi się , ż e woda jest taka sama dla wszystkich goś ci, chlor dodaje się "na oko";
9. Klamka na drzwiach wejś ciowych został a naprawiona po tygodniu naszego pobytu;
10. Sami myli lodó wkę z powodu obrzydliwego zapachu.
Podobał o się - ś wietna lokalizacja hotelu, ś wietny design.
Ś niadania obfite, ale monotonne, moż e nieź le jak na 3-4 dni pobytu, po tygodniu obrzydliwe.
Nie podobał o się:
1. Usł uga;
2. Brak sprzą tania w pokojach;
3. Pokoje, jak na roczny hotel 5*****, zaniedbane i niewykoń czone;
4. Personel w jakiś sposó b odpowiada na komentarze, ale nie reaguje;
5. Kwiaty na tarasie wyschł y, stan w ogó le nie odpowiada obrazowi reklamowemu;
6. Przegrody, nawet symboliczne, mię dzy pokojami „Widok na morze” ró wnież nie zapewniają prywatnoś ci;
7. Pleś ń pod prysznicem na suficie;
8. Jacuzzi nie ma przył ą cza do spuszczania i uzupeł niania wody, wydaje mi się , ż e woda jest taka sama dla wszystkich goś ci, chlor dodaje się "na oko";
9. Klamka na drzwiach wejś ciowych został a naprawiona po tygodniu naszego pobytu;
10. Sami myli lodó wkę z powodu obrzydliwego zapachu.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Ś wietny hotel, widok z pokoju na morze zapiera dech w piersiach! Posił ki przyjmowane był y ś niadania - obiadokolacje, podawane jak w drogich restauracjach, wszystko bardzo smaczne. Restauracja zapewnia maski i rę kawiczki. Wł asna plaż a, parasole, leż aki, rę czniki - bezpł atnie (to rzadkoś ć w Czarnogó rze)! Personel nie mó wi po rosyjsku, ale doskonale mó wi po angielsku, czuliś my się komfortowo.
… Już ▾
Ś wietny hotel, widok z pokoju na morze zapiera dech w piersiach! Posił ki przyjmowane był y ś niadania - obiadokolacje, podawane jak w drogich restauracjach, wszystko bardzo smaczne. Restauracja zapewnia maski i rę kawiczki. Wł asna plaż a, parasole, leż aki, rę czniki - bezpł atnie (to rzadkoś ć w Czarnogó rze)! Personel nie mó wi po rosyjsku, ale doskonale mó wi po angielsku, czuliś my się komfortowo. Obok hotelu znajduje się supermarket, wszystko co potrzebne moż na zawsze kupić , ceny są takie same jak w Kotorze. Autobus zatrzymuje się przy wejś ciu do hotelu, bardzo wygodny dla osó b bez samochodu. Ogó lnie rzecz biorą c, nie ma ż adnych skarg, zapewnione jest wszystko dla relaksu. Polecam.
Tak jak
Lubisz
Hotel jest nowy, z pię knym wnę trzem, ale na tym koń czą się wszystkie jego plusy. A teraz o wraż eniach z tego „hotelu”: 1. Poł owa pokojó w ma widok na plac budowy i kosz na ś mieci, o czym administracja hotelu nie ostrzega turystó w. 2. W przypadku, gdy hotel jest wypeł niony przez ponad 50% turystó w rosyjskoję zycznych, nie ma dla nich informacji towarzyszą cych ani w pokojach, ani w recepcji, personel recepcji, w restauracjach hotelowych ró wnież nie mó wi po rosyjsku.
… Już ▾
Hotel jest nowy, z pię knym wnę trzem, ale na tym koń czą się wszystkie jego plusy.
A teraz o wraż eniach z tego „hotelu”:
1. Poł owa pokojó w ma widok na plac budowy i kosz na ś mieci, o czym administracja hotelu nie ostrzega turystó w.
2. W przypadku, gdy hotel jest wypeł niony przez ponad 50% turystó w rosyjskoję zycznych, nie ma dla nich informacji towarzyszą cych ani w pokojach, ani w recepcji, personel recepcji, w restauracjach hotelowych ró wnież nie mó wi po rosyjsku.
3. O jedzeniu: jedzenie skł ada się z bardzo zł ego wyboru (dwa zestawy do wyboru), porcje w tych zestawach są bardzo mał e, jedzenie jest bez smaku.
4. Obsł uga kelnerska - nic gorszego nie moż na wymyś lić (przynajmniej nie widział em tego w ż adnym hotelu). Na każ de danie trzeba czekać pó ł godziny, mimo ż e restauracja nie jest peł na. W proponowanych zestawach kelnerzy mylą dania, goś ciowi przynoszą coś , czego nie zamawiał (ponieważ zamiast sał atki owocowej przynieś li mi sł odkie puree z innego zestawu).
5. Przy zameldowaniu wydawane są dwa komplety kluczy elektronicznych, ale obsł uga nie mó wi, któ re klucze są przeznaczone do czego.
6. W pokoju jest sejf, ale nie ma ż adnych informacji o tym, jak to dział a.
7. Hotel posiada strefę SPA, jednak nikt w recepcji przy zakwaterowaniu nie mó wi jak tam dojechać , nie opisuje zakresu i kosztu swoich usł ug.
8. Gdy HB jest wł ą czony, wszystkie napoje do kolacji są pł atne. Zabawne jest to, ż e nie ma cennika tych napojó w, nie rozumiesz, co moż esz wybrać .
9. Na kelnera w restauracji trzeba czekać bardzo dł ugo. Dzieje się tak pomimo tego, ż e jest ich wystarczają co duż o, ale wolą rozmawiać mię dzy sobą niż obsł ugiwać klientó w.
Nie radzę nikomu odwiedzać tego hotelu, w ż adnym innym kraju na ś wiecie nie widział em wię cej z nastawienia personelu do lodó w wobec turystó w.
A teraz o wraż eniach z tego „hotelu”:
1. Poł owa pokojó w ma widok na plac budowy i kosz na ś mieci, o czym administracja hotelu nie ostrzega turystó w.
2. W przypadku, gdy hotel jest wypeł niony przez ponad 50% turystó w rosyjskoję zycznych, nie ma dla nich informacji towarzyszą cych ani w pokojach, ani w recepcji, personel recepcji, w restauracjach hotelowych ró wnież nie mó wi po rosyjsku.
3. O jedzeniu: jedzenie skł ada się z bardzo zł ego wyboru (dwa zestawy do wyboru), porcje w tych zestawach są bardzo mał e, jedzenie jest bez smaku.
4. Obsł uga kelnerska - nic gorszego nie moż na wymyś lić (przynajmniej nie widział em tego w ż adnym hotelu). Na każ de danie trzeba czekać pó ł godziny, mimo ż e restauracja nie jest peł na. W proponowanych zestawach kelnerzy mylą dania, goś ciowi przynoszą coś , czego nie zamawiał (ponieważ zamiast sał atki owocowej przynieś li mi sł odkie puree z innego zestawu).
5. Przy zameldowaniu wydawane są dwa komplety kluczy elektronicznych, ale obsł uga nie mó wi, któ re klucze są przeznaczone do czego.
6. W pokoju jest sejf, ale nie ma ż adnych informacji o tym, jak to dział a.
7. Hotel posiada strefę SPA, jednak nikt w recepcji przy zakwaterowaniu nie mó wi jak tam dojechać , nie opisuje zakresu i kosztu swoich usł ug.
8. Gdy HB jest wł ą czony, wszystkie napoje do kolacji są pł atne. Zabawne jest to, ż e nie ma cennika tych napojó w, nie rozumiesz, co moż esz wybrać .
9. Na kelnera w restauracji trzeba czekać bardzo dł ugo. Dzieje się tak pomimo tego, ż e jest ich wystarczają co duż o, ale wolą rozmawiać mię dzy sobą niż obsł ugiwać klientó w.
Nie radzę nikomu odwiedzać tego hotelu, w ż adnym innym kraju na ś wiecie nie widział em wię cej z nastawienia personelu do lodó w wobec turystó w.
Tak jak
Lubisz
• 3
Doskonał a pią tka, w pię knym miejscu z pię knym widokiem. Wszystko nowiutkie, pię kne pokoje nie mał e, nawet standardy, SPA z widokiem na morze! Ś niadania są kontynentalne, zawsze moż na wybrać coś smacznego, doskonał e są ró wnież obiady z duż ymi porcjami.
… Już ▾
Doskonał a pią tka, w pię knym miejscu z pię knym widokiem. Wszystko nowiutkie, pię kne pokoje nie mał e, nawet standardy, SPA z widokiem na morze!
Ś niadania są kontynentalne, zawsze moż na wybrać coś smacznego, doskonał e są ró wnież obiady z duż ymi porcjami.
Prawie wszyscy pracownicy mó wią przynajmniej trochę po rosyjsku, są bardzo przyjaź ni i starają się pomó c w każ dej proś bie. Polecam na odpoczynek, spokó j i nowoż eń com, parom też myś lę , ż e im się spodoba.
Ś niadania są kontynentalne, zawsze moż na wybrać coś smacznego, doskonał e są ró wnież obiady z duż ymi porcjami.
Prawie wszyscy pracownicy mó wią przynajmniej trochę po rosyjsku, są bardzo przyjaź ni i starają się pomó c w każ dej proś bie. Polecam na odpoczynek, spokó j i nowoż eń com, parom też myś lę , ż e im się spodoba.
Tak jak
Lubisz