Cena nie odpowiada jakości

Pisemny: 29 sierpień 2021
Czas podróży: 17 — 28 sierpień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 9.0
Wybraliś my wedł ug opinii, zameldowanie poszł o fatalnie - czekaliś my 3 godziny, po czym okazał o się , ż e pokó j nie jest w najlepszym stanie.
Podobał o się - ś wietna lokalizacja hotelu, ś wietny design.
Ś niadania obfite, ale monotonne, moż e nieź le jak na 3-4 dni pobytu, po tygodniu obrzydliwe.

Nie podobał o się:
1. Usł uga;
2. Brak sprzą tania w pokojach;
3. Pokoje, jak na roczny hotel 5*****, zaniedbane i niewykoń czone;
4. Personel w jakiś sposó b odpowiada na komentarze, ale nie reaguje;
5. Kwiaty na tarasie wyschł y, stan w ogó le nie odpowiada obrazowi reklamowemu;
6. Przegrody, nawet symboliczne, mię dzy pokojami „Widok na morze” ró wnież nie zapewniają prywatnoś ci;
7. Pleś ń pod prysznicem na suficie;

8. Jacuzzi nie ma przył ą cza do spuszczania i uzupeł niania wody, wydaje mi się , ż e woda jest taka sama dla wszystkich goś ci, chlor dodaje się "na oko";
9. Klamka na drzwiach wejś ciowych został a naprawiona po tygodniu naszego pobytu;
10. Sami myli lodó wkę z powodu obrzydliwego zapachu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał