Nieprzyjazny personel. Przestarzała naprawa. Okropne śniadanie?

Pisemny: 20 październik 2019
Czas podróży: 16 — 20 październik 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Nie pozwalają na wcześ niejsze zameldowanie, mimo ż e poprosiliś my o to przy rezerwacji. com. Mó j mą ż i ja po raz pierwszy pojechaliś my do Wilna, aby ś wię tować moje urodziny. Po mę czą cej nocnej wycieczce do Wilna, kiedy o 11 rano przybyliś my zamarznię ci do hotelu, personel recepcji był nieprzyjazny i agresywny. Na naszą proś bę abyś my zameldowali się trochę wcześ niej lub przynajmniej zostawili walizki w pokoju i pozwolili nam się przebrać w suche ubrania (podró ż owaliś my z transferami i cał ą noc padał o), surowo i ostro powiedziano nam, ż e hotel był peł ny i nie był o wolnych miejsc, zameldowanie jest moż liwe dopiero o godzinie 15.00. O godzinie 13.00 już zarezerwowaliś my i opł aciliś my wycieczkę po mieś cie, a zaraz po niej zarezerwowaliś my już restaurację z okazji moich urodzin.
Oczywiś cie o 15.00 nie byliś my w stanie się zakwaterować , bo do tego musielibyś my anulować wszystkie nasze plany i rezerwacje. O braku wolnych pokoi też nie jest dla mnie jasne, kiedy dotarliś my do hotelu, widzieliś my cał y autobus pasaż erski (okoł o 30 osó b), któ ry już wyjechał z hotelu.
Personel nie zaoferował alternatywnych rozwią zań tego problemu: ż adnego podwyż szenia do wyż szej kategorii za opł atą , ani moż liwoś ci przynajmniej przebrania się w suche ubrania podczas sprzą tania pokoju. Zdaliś my sobie sprawę , ż e po prostu nie chcą nas widzieć i poprosiliś my o pozostawienie naszych walizek w przechowalni, personel dał nam klucz do mał ego i raczej brudnego pokoju, w któ rym zostawiliś my bagaż .

Oczywiś cie ś wią teczny nastró j był zepsuty, bo nie mogliś my się nawet ogrzać , przebrać po deszczu i drodze, a musieliś my tak chodzić cał y dzień , ł ą cznie ze ś wię towaniem w drogiej restauracji.
2) Liczba. Zarezerwowaliś my standardowy pokó j hotelowy, ponieważ planowaliś my cał y czas spacerować po mieś cie, a nie spę dzać czasu w pokoju. Dostaliś my pokó j na pierwszym pię trze. Pierwszą rzeczą , któ ra przykuł a moją uwagę , kiedy weszliś my do pokoju, był a rozbież noś ć mię dzy pokojem a zdję ciami zamieszczonymi na stronie. Wyglą dał o inaczej od sypialni do ł azienki. Ogó lnie pokó j był przestarzał y; na ś cianach był y plamy, ś lady wina czy szampana. W ł azience bardzo stara kabina prysznicowa, popę kane kafelki, zamiast prysznica jest brodzik i szmaciana zasł ona. Dodatkowo w ł azience był y ś lady pleś ni, pleś ni i duż o wszy.
3) Ś niadanie. Jednym z gł ó wnych powodó w, dla któ rych zarezerwowaliś my ten hotel, był y entuzjastyczne recenzje innych goś ci na temat pysznego ś niadania. Już pierwszego ranka byliś my rozczarowani. Ś niadanie w formie bufetu był o bardzo sł abe z bardzo mał ym wyborem jedzenia. Nie to jednak jest najgorsze. Jakoś ć samego jedzenia był a okropna, jedzenie nie był o bardzo ś wież e i jedzenie nie był o wysokiej jakoś ci. Czę sto zatrzymujemy się w niedrogich hotelach, a nawet hostelach w Europie, ale to był o najgorsze ś niadanie w historii. Ponadto powtarzano to przez 3 dni. Jak ktoś moż e napisać w recenzji, ż e ś niadanie w tym hotelu jest niesamowite, nie mogę sobie wyobrazić . Musiał em kupić jedzenie w supermarkecie lub zjeś ć ś niadanie w restauracjach (w centrum miasta), bo tam nie moż na był o zjeś ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар