prostacka obsługa

Pisemny: 13 sierpień 2012
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Obsł uga hotelowa nie zmienił a się od czasó w sowieckich: kolejki do zabiegó w, podarte rę czniki w luksusowych pokojach. Lekarze nie interesują się prawdziwymi chorobami pacjenta, każ demu przepisuje się to samo. DYREKTOR GENERALNY - SZYNKA! Zasada klienta jest sł uszna, w ogó le nie dział a. Jedzenie - na szczę ś cie: dzień normalny, dwa - praktycznie niejadalne. Wypoż yczane rowery to ś mieci, któ re wrzucają do klientó w, a potem za awarie dostają mandaty (któ re w zasadzie nie istnieją )! Nikt nie organizuje wypoczynku dzieci (niania w pokoju dziecię cym tylko siedzi przy komputerze). Sprzę t sportowy tylko za duż e pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał